SHL: Djurgårdens IF - Färjestad BK 7/12 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Färjestad BK 7/12 2014
Fuck!!
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Anusmatch.. gonatt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Klasskillnad!
Ja, så totalt jävla utspelade som vi blir får man vara mer än nöjd med att råna dem på 1p.
Vi har börjat sjunka rejält i tabellen senaste 6 matcherna, och vi är nu tillbaka i början av säsongen där vi blir totalt utspelade hela tiden.
Jag håller fast vid att vi kommer ligga på kvalplats inom 6 omgångar.
Vi har börjat sjunka rejält i tabellen senaste 6 matcherna, och vi är nu tillbaka i början av säsongen där vi blir totalt utspelade hela tiden.
Jag håller fast vid att vi kommer ligga på kvalplats inom 6 omgångar.
Grymt viktigt att inte tappa 3p till bönderna!
bastis7 skrev:Klasskillnad!
Nja det skulle jag inte säga. Färjestad var inte speciellt bra de heller. Det var väldigt dålig kvalité från båda lagen. Detta var ett sömnpiller utan dess like.
De rullade upp oss många ggr!Djurgårn skrev:bastis7 skrev:Klasskillnad!
Nja det skulle jag inte säga. Färjestad var inte speciellt bra de heller. Det var väldigt dålig kvalité från båda lagen. Detta var ett sömnpiller utan dess like.
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Färjestad BK 7/12 2014
Äru dum eller?bastis7 skrev:Klasskillnad!
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Färjestad BK 7/12 2014
Såg du matchen? Kunde stått 1-6 efter andra perioden.yllekalle skrev:Äru dum eller?bastis7 skrev:Klasskillnad!
bastis7 skrev:De rullade upp oss många ggr!Djurgårn skrev:bastis7 skrev:Klasskillnad!
Om du menar att rulla runt i sarghörnen så ja. De hade betydligt mer puck i matchen men skapade förvånansvärt lite målchanser.
- Lee Harvey Oswald
Vi agerar som det bottenlag vi lär vara bli innan nya året har anlänt.
Synd att halva serien är kvar att spela, för vi har ju verkligen överraskat positivt hittills.
Kunde det inte vara slut nu?
Synd att halva serien är kvar att spela, för vi har ju verkligen överraskat positivt hittills.
Kunde det inte vara slut nu?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lee Harvey Oswald
Hehe, dagens -Tummen i kläm jajamen#10 skrev:Grymt viktigt att inte tappa 3p till bönderna!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Hoppas Rajala är jävligt dyr för fbk. Totalt osynlig. Det känns som färjestad rent generellt får ut väldigt lite för mycket pengar.
Medioker match X rättvist.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Förnedrade skulle jag vilja säga. Färjestad gör sin sämsta match på länge, av de jag har sett den sista tiden. Ändå är de totalt överlägsna i teknikbiten. För en gångs skull agerade Säcken och lät en del spelare sitta, bland annat Norell. MEN bestämmer sig för att testa honom ett byte där i tredje, där han då sätter honom med iskalla Nordlund. Med den amatörmässiga coachningen så får vi vara glada med en poäng.
Dags att städa. Heinerö, Norell, Deilert, Alvarez, Englund, Ollas är alla spelare som inte platsar på den här nivån. Jocke E är slut! Vi saknar backar, vi saknar smarta forwards. Hur länge kan vi leva på Sören, Samuelsson och Ljungh i offensiven? Fällström, Ahlén och Hank försöker, det är plus. Hur länge ska vi leva på tre backar i försvaret? Arnesson, Falk och Högström. Är Nordlund såhär blek som han varit efter skadan, bör han klassas in i junisfacket. Hur länge kan vi leva på Tellqvist?
Dags att städa. Heinerö, Norell, Deilert, Alvarez, Englund, Ollas är alla spelare som inte platsar på den här nivån. Jocke E är slut! Vi saknar backar, vi saknar smarta forwards. Hur länge kan vi leva på Sören, Samuelsson och Ljungh i offensiven? Fällström, Ahlén och Hank försöker, det är plus. Hur länge ska vi leva på tre backar i försvaret? Arnesson, Falk och Högström. Är Nordlund såhär blek som han varit efter skadan, bör han klassas in i junisfacket. Hur länge kan vi leva på Tellqvist?
Njaa, Salmela är förmodligen seriens bästa back i mitt tycke.136_Djurgårdare skrev:Hoppas Rajala är jävligt dyr för fbk. Totalt osynlig. Det känns som färjestad rent generellt får ut väldigt lite för mycket pengar.