Skadetråden
Re: Skadetråden
Hockeysverige.. fyfan vilken jävla surmjölk det är. Ingen vågar/orkar/kan stå upp för att få ett slut på våldet som vissa skithögar står för på isen.
Och ärligt. VEMFAN bryr sig om skogstrollet skriver poesi och lallar runt i Ernst Kirschschteiger-tofflor hemma i kåtan.. vemfan bryr sig om han "inte gjort sånt förr" - Bort med renryttarn minst lika länge som Ferna samt ett ytterligare straff på 18-30 matcher plus böter vars summa tillfaller offret.
Fyfan vad besviken jag är på hockeyn.
Och ärligt. VEMFAN bryr sig om skogstrollet skriver poesi och lallar runt i Ernst Kirschschteiger-tofflor hemma i kåtan.. vemfan bryr sig om han "inte gjort sånt förr" - Bort med renryttarn minst lika länge som Ferna samt ett ytterligare straff på 18-30 matcher plus böter vars summa tillfaller offret.
Fyfan vad besviken jag är på hockeyn.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skulle vara kul att få lite info om skadestatus på spelarna i laget.
Hur länge blir Holm borta?
Är Sören och Samme tillbaka på fredag?
Guter?
Guter?
DIF? Info?mb81 skrev:Skulle vara kul att få lite info om skadestatus på spelarna i laget.
Guter?
No comprendo.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
I lördags fick jag besked av difhockey på twitter att info om skadorna skulle komma på hemsidan i början av veckan. Så bara hoppas de kommer ut nån info imorn.
Ge oss Sören tillbaka nu 

- Jim Morrison
Ang. imorgon fredag;
@difhockeyse: @le_bada Osäkert kring flera spelare så många beslut tas imorgon. Ingen närmare information i nuläget.
Sinnessjukt mycket skador denna säsong.
@difhockeyse: @le_bada Osäkert kring flera spelare så många beslut tas imorgon. Ingen närmare information i nuläget.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säger de att det är "osäkert" så kommer de med 100% säkerhet inte att spela. Gissar att Holm, Sören, Samme och Högström är borta.Jim Morrison skrev:Ang. imorgon fredag;
Högström var ju bara sjuk sist? Han måste vara tillbaka. De andra kan man nog räkna bort då dock...Vikas skrev:Säger de att det är "osäkert" så kommer de med 100% säkerhet inte att spela. Gissar att Holm, Sören, Samme och Högström är borta.Jim Morrison skrev:Ang. imorgon fredag;
Ja "locket på" och inte yppa något om skador, det verkar vi vara världsbäst på.Vikas skrev:DIF? Info?mb81 skrev:Skulle vara kul att få lite info om skadestatus på spelarna i laget.
Guter?
No comprendo.
Inget nytt om läget på Holm och Sörensen?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- SirDIFalot
Djurgården Hockey @difhockeyse · 5h 5 hours agoHenke_F skrev:Ja "locket på" och inte yppa något om skador, det verkar vi vara världsbäst på.Vikas skrev:DIF? Info?mb81 skrev:Skulle vara kul att få lite info om skadestatus på spelarna i laget.
Guter?
No comprendo.
Skadeläget just nu: Guter dag till dag, Sörensen dag till dag, Holm vecka till vecka, Lauritzen långtidsskadad, Fernholm långtidsskadad.
Expert.
Hoppas jag har fel men man är ju rädd för: Guter och Sören tillbaks till efter jul, Holm borta för säsongen och Lauritzen, Fernholm - Karriär över?SirDIFalot skrev:Djurgården Hockey @difhockeyse · 5h 5 hours agoHenke_F skrev:Ja "locket på" och inte yppa något om skador, det verkar vi vara världsbäst på.Vikas skrev:DIF? Info?mb81 skrev:Skulle vara kul att få lite info om skadestatus på spelarna i laget.
Guter?
No comprendo.
Skadeläget just nu: Guter dag till dag, Sörensen dag till dag, Holm vecka till vecka, Lauritzen långtidsskadad, Fernholm långtidsskadad.
- SirDIFalot
haha ja där tog du nog i så du sprack.Henke_F skrev:Hoppas jag har fel men man är ju rädd för: Guter och Sören tillbaks till efter jul, Holm borta för säsongen och Lauritzen, Fernholm - Karriär över?SirDIFalot skrev: Djurgården Hockey @difhockeyse · 5h 5 hours ago
Expert.
SirDIFalot skrev:haha ja där tog du nog i så du sprack.Henke_F skrev:Hoppas jag har fel men man är ju rädd för: Guter och Sören tillbaks till efter jul, Holm borta för säsongen och Lauritzen, Fernholm - Karriär över?SirDIFalot skrev: Djurgården Hockey @difhockeyse · 5h 5 hours ago
Nja, jag tänkte bara att det inte räcker med bara en Center + en Back som förstärkning om det vill sig illa.