Modem årets julklapp i Leksand 2014!Túrin Turambar skrev:Haha, jag älskar Säckens diss av mindre orter:
”Säcken” var också besviken av andra anledningar efteråt. När jag skulle springa tillbaka till pressläktaren mötte jag Dif-tränaren som gick runt, runt med en laptop i handen.
– Ska det analyseras nu? frågade jag.
– Jag är jävligt besviken, svarade Särkijärvi, och utvecklade sedan:
– Vi får alltid bilderna från matchen av Hockeyligan efteråt. Tidigare var det på en sticka (USB, visade det sig att han menade) men nu ligger det på internet. Och i vissa hålor fungerar inte det, som i Leksand och Örebro. Varför Hockeyligan har ändrat? Därför att det känns bäst för dem, suckade ”Säcken”.
DIF i Media
Re: DIF i Media
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... ta-ar-med/
"Åker vi ner så har jag kontrakt nästa år med"
Dock till en lägre lön, styrelsen har väl lärt sig av sina misstag.
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
Hehe, inga fler luddiga kontrakt... antar att det är jävligt tydligt nuMattias_87 skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... ta-ar-med/

Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han e så skön! Om jag bemödade mig om att ha idoler, så skulle han vara en.Mattias_87 skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... ta-ar-med/
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Klockrent!Staten skrev:Ros sms:ade Murray.
Sen den här idag: 
Hjälte! Hahah
Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hjälte! Hahah
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Synd att han menar Brashear. Hade vart guld om han tänkte på Forsberg.
Haha, underbart!bastis7 skrev:Klockrent!Staten skrev:Ros sms:ade Murray.
-
Men är de verkligen Murray han messar med då. Kan säkert mest vara för att skoja till de lite.
Ser ingen anledning till att varför Ros skulle göra det.järnkaminen82 skrev:Men är de verkligen Murray han messar med då. Kan säkert mest vara för att skoja till de lite.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Ta in Murray nu så blir det här en galet het säsong.
Kan se Nyström på expressen (eller vad fan han heter) sitta och ilsket gnissla tänderna när en säsong går till historien och kommer pratas om i 20 år framåt, trots att han inte förstår hur de här hemska spelarna skall kunna bidra med något. De kan ju inte peta och åka skridskor jättesnyggt! Hur ska han kunna mässa sitt bättre, sofistikerade vetande och besserwissrande när fansen älskar det banala och primitiva?!?
2014- året då fansen tog serien från besserwissrarna och åsikts-sossemaffian. Året då SHL förlorade oskulden och året då den negativa publikspiralen vände? Kan bli så.
Kan se Nyström på expressen (eller vad fan han heter) sitta och ilsket gnissla tänderna när en säsong går till historien och kommer pratas om i 20 år framåt, trots att han inte förstår hur de här hemska spelarna skall kunna bidra med något. De kan ju inte peta och åka skridskor jättesnyggt! Hur ska han kunna mässa sitt bättre, sofistikerade vetande och besserwissrande när fansen älskar det banala och primitiva?!?
2014- året då fansen tog serien från besserwissrarna och åsikts-sossemaffian. Året då SHL förlorade oskulden och året då den negativa publikspiralen vände? Kan bli så.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
För att skoja lite med oss å få lite extra klick å snack om att ros har Murrays nummer å brukar messa till han.Godnoken skrev:Ser ingen anledning till att varför Ros skulle göra det.järnkaminen82 skrev:Men är de verkligen Murray han messar med då. Kan säkert mest vara för att skoja till de lite.
- Think if...
- Kontakt:
Den där kan man ju göra en T-shirt avbastis7 skrev:Klockrent!Staten skrev:Ros sms:ade Murray.

Using Tapatalk
- MarcusDaze
Hög tid att ringa Dogge nu.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 9950003.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 9950003.ab