Manijock skrev:Lauritzen inte varit bra när han spelat? Vet inte vad han Adolfsson har sett på för matcher, men de få gånger Sebbe lirat så har hans kedja nästan uteslutande varit bäst. Mycket tack vare Lauritzens fart och smartness. En positiv överraskning rent spelmässigt. Synd att han inte kan lira mera än vad han gör.
Dock helt rätt att värvningen kan klassas som en flopp
Verkligen noll koll, nästan pinsamt uttalande.
Han har visat sig ha betydligt mer kvalité än vad många övriga i laget har tillsammans.
Skulle aldrig kommit till oss utan sin skadehistorik. Hade lätt spelat i ett topplag alternativ bättre liga annars.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Var väl inga klockrena svar från herr Adolfsson, men nu svarade han från sina synpunkter och inte andras. Man märker ju här inne hur olika folk tycker att spelare presterar.
Tycker dock att han kunde varit betydligt hårdare i sin kritik mot SHL.
Jag är inte heller särskilt imponerad av Lauritzen. Även om sample sizen har varit liten. Hade det inte varit för hans två mål tror jag de flesta hade hållit med.
Manijock skrev:Lauritzen inte varit bra när han spelat? Vet inte vad han Adolfsson har sett på för matcher, men de få gånger Sebbe lirat så har hans kedja nästan uteslutande varit bäst. Mycket tack vare Lauritzens fart och smartness. En positiv överraskning rent spelmässigt. Synd att han inte kan lira mera än vad han gör.
Dock helt rätt att värvningen kan klassas som en flopp
Verkligen noll koll, nästan pinsamt uttalande.
Han har visat sig ha betydligt mer kvalité än vad många övriga i laget har tillsammans.
Skulle aldrig kommit till oss utan sin skadehistorik. Hade lätt spelat i ett topplag alternativ bättre liga annars.
Varför har han inte hamnat där tidigare då? Han peakde ju säsongen 11/12 med 31 poäng och landslagsspel. 2 mål på 43 matcher säsongen efter är väl ingen som bär en till KHL heller. Även om han huvudsakligen är en framspelare.
Snubblade över denna artikel av en ren slump, och det är bara att konstatera, allt var inte bättre förr. Att Lasse Anrell inte var VD för Djurgården 2005 får vi vara evigt tacksamma för (vilken... jävla... tomte...).
Snubblade över denna artikel av en ren slump, och det är bara att konstatera, allt var inte bättre förr. Att Lasse Anrell inte var VD för Djurgården 2005 får vi vara evigt tacksamma för (vilken... jävla... tomte...).
Finns tyvärr fortfarande personer som går i de där tankarna. Något som aldrig får bli verklighet.
John Terry skrev:AIK är nog lite sugna om det fortsätter som det går nu
Hockeyettan/konkurs eller KHL? Dom gör nog precis vad som helst för att få komma med i KHL om dom fortsätter att ha det tufft och hockeyettan/konkursen kommer närmare.
”Säcken” var också besviken av andra anledningar efteråt. När jag skulle springa tillbaka till pressläktaren mötte jag Dif-tränaren som gick runt, runt med en laptop i handen.
– Ska det analyseras nu? frågade jag.
– Jag är jävligt besviken, svarade Särkijärvi, och utvecklade sedan:
– Vi får alltid bilderna från matchen av Hockeyligan efteråt. Tidigare var det på en sticka (USB, visade det sig att han menade) men nu ligger det på internet. Och i vissa hålor fungerar inte det, som i Leksand och Örebro. Varför Hockeyligan har ändrat? Därför att det känns bäst för dem, suckade ”Säcken”.