SHL: Leksand - Djurgårdens IF 18/11 2014
Re: SHL: Leksand - Djurgårdens IF 18/11 2014
Ingen som sett att den bespottade 54 gjort flera riktigt bra saker idag?
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Undrar när vi får titta uppåt i tabellen igen...
Sent from my iPad using Tapatalk
- Lee Harvey Oswald
Tror jag med.Doyle skrev:Tror vi tömde oss på en jävla mängd energi mot HV. Finns inte bettet i laget idag. Tror vi är betydligt bättre mot Saik. Tycker vi ändå varit mer jämna än jag förutspådde...
Synd, hade hellre tagit 3p här idag.
Nu ger vi ett Leksand redan på uppgång ett onödigt mycket större självförtroende. dom lär klättra.
FBK på uppgång, BIF har rest sig, Modo kvitterar, spännande vecka om kommer.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nästa matchTessan skrev:Undrar när vi får titta uppåt i tabellen igen...
Fan vad mycket jobbigare det är att förlora när man fått känna på lite vinster!
Nu dog sändningen SKÖÖÖÖNT
Vilken jäva pissdag detta kommer bli. Utspelade mot Leksand, Växjö tappar 3-0 till 3-3 mot praktusla Modo.. Detta kan bara sluta på ett sätt. Alla bottenkonkurrenter som kan vinna kommer att vinna, det är en sådan omgång.
Och vips så är man helt plötsligt nervös över kvalstrecket nu igen. Leksand på 12 pinnars avstånd känns allt annat än tryggt, inte minst med tanke på våra konstanta skadebekymmer samt att det på något sätt bara kan gå sämre. November kan fan få ett svart slut om vi inte lyckas prestera hemma på lördag mot Skellefteå.
Och vips så är man helt plötsligt nervös över kvalstrecket nu igen. Leksand på 12 pinnars avstånd känns allt annat än tryggt, inte minst med tanke på våra konstanta skadebekymmer samt att det på något sätt bara kan gå sämre. November kan fan få ett svart slut om vi inte lyckas prestera hemma på lördag mot Skellefteå.
Det finns bara ett lag i den här serien som det är fullständigt oacceptabelt att ens tappa poäng mot. Och det är det här jävla laget vi lägger oss för idag. Fan så jävla less och besviken!!
Senaste bortamatchen vi förlorade utan att ta poäng var SAIK 11 OKTOBER. Efter det har vi bara tagit TREOR borta utom mot Växjö. Då har vi ändå mött Brynäs, Modo och Luleå borta. Det är treor som borde fått oss att höja oss men samtidigt har vi tappat mer och mer hemma. Och nu även borta.
Hoppas verkligen att detta är en plump, en riktigt stor ful Lyxfällan-plump, och att vi hittar tillbaka snart igen. SAIK hemma och sedan Frölunda borta pålördag kan bli jävligt plågsamma historier.
FAN, jag skulle inte kollat datumen för slutspelet i morse!!! >Jinx
Senaste bortamatchen vi förlorade utan att ta poäng var SAIK 11 OKTOBER. Efter det har vi bara tagit TREOR borta utom mot Växjö. Då har vi ändå mött Brynäs, Modo och Luleå borta. Det är treor som borde fått oss att höja oss men samtidigt har vi tappat mer och mer hemma. Och nu även borta.
Hoppas verkligen att detta är en plump, en riktigt stor ful Lyxfällan-plump, och att vi hittar tillbaka snart igen. SAIK hemma och sedan Frölunda borta pålördag kan bli jävligt plågsamma historier.
FAN, jag skulle inte kollat datumen för slutspelet i morse!!! >Jinx
Nu ligger modo under igen!
Tydligen har vi reducerat. Igen.
Nu får vi pp med 2 sekunder kvar jippie!
- SirDIFalot
Har du sett honom åka skridskor på sistone? Seriöst. Man fick sitta med skämskudden framme varje match Montreal spelade ifjol.Manijock skrev:Fy fan vad ogulligt att du av alla människor faller för den där gamla skrönan att Murray inte skulle kunna åka skridskor... Trodde faktiskt mer om dig!SirDIFalot skrev:Ja, vi behöver ännu flera backar som knappt kan röra sig i egen zon när motståndarna tar sig in med fart genom vår mittzon alldeles för lätt.kaminor skrev:Uppenbart att Murray måste in. Tellan kan ju knappast lastas för att vi ligger under...
"Douglas Murray platsar inte ens i ett NHL-lag, va fan ska han i ett medelgäng i världens fjärde bästa liga att göra?"
Jag är beredd att återanställa Edvin Frylens skridskoåkning om det innebär att jag får väck Norells huvudlösa katastrofala försvarszonsspel. Sen att Robin kan åka mellan koner sådär jättefort, det hjälper honom inte allt för mycket ute i verkligheten dessvärre.
Expert.
Helt jävla värdelöst. Värva nu förhelvete!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Avslutningen visar i alla fall att vi kan bättre. Honkens onödiga utvisning innan 1-0 när vi redan hade börjat illa, mot seriens bästa PP var helt avgörande. De fick matchen av oss där och då.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Såg du första 15 matcherna på säsongen?Vikas skrev:Har sällan sett sån total klasskillnad över hela isen som i den här matchen.
Expert.