Som Linköpingsbo är det dessa matcher man ser fram mot mest, man kan se vårt älskade DIF live utan krångel med resor och ledighet. Vid en eventuell förlust är det dock mindre roligt att gå till jobbet, Legoknektarnas HC har de jobbigaste fansen som tror att det finns både hjärta och kultur i deras storlag!?
Hur som helst, har mina barn den veckan men min stora son vill inget hellre än att se Djurgården "spöa" LHC så det blir barnvakt till den minsta och kvalitetstid för mig och den stora sonen, dock vill han stå i klacken vilket jag ej gjort här faktiskt (usch mig), tydligen skulle man köpa biljetter på plats innan matchstart så länge alla 150 biljetter inte var tingade redan. Någon som vet hur det ser ut från Stockholm, är biljetterna redan tingade av någon resa ner? Vore bra att veta, måste köpa vanliga hederliga biljetter annars och då kanske det är bra att köpa innan matchdagen, vill inte missa matchen helt ju.
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Linköpings HC - Djurgårdens IF 29/11 2014
Linköpings HC - Djurgårdens IF 29/11 2014
DIF 4 Ever
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF 29/11 2014
tror att dessa kommer att säljas via JK. Vill ni stå i klacken skulle jag vänt mig till dom annars rekommenderar jag att köpa "vanliga" biljetter.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF 29/11 2014
Har slängt iväg ett mail till JK så får vi se.Bengan08 skrev:tror att dessa kommer att säljas via JK. Vill ni stå i klacken skulle jag vänt mig till dom annars rekommenderar jag att köpa "vanliga" biljetter.
Tack för svar Bengan08.
DIF 4 Ever