Djurgårdens IF - Modo, 16/10 2005
-
Djurgårdens IF - Modo, 16/10 2005
kan tyvärr inte vara på plats pga jobb, men jag känner att det blir seger nu. Modo har mer poäng än de förtjänar och saknar nu dessutom Svartvadet och eventuellt också Hans Jonsson. Deras två bästa vid sidan av gamle DIF-torpeden Andreas Salomonsson.
Vi har å andra sidan Otto tillbaka. Väntar mig inga stordåd från honom, då han dels inte tränat och kanske inte heller är helt fokuserad på hockey just nu. men även en 75-procentig Otto lyfter det lag vi har i dag.
Vi har å andra sidan Otto tillbaka. Väntar mig inga stordåd från honom, då han dels inte tränat och kanske inte heller är helt fokuserad på hockey just nu. men även en 75-procentig Otto lyfter det lag vi har i dag.
-
-
Tänkte undra en sak som inte har ett dug med Modo-matchen att göra också. Säljs det endast retro matchtröjjor i shopen i stockholm?
För er som tycker att jag borde skrivit detta någon annanstans kan jag meddela att jag inte orkade leta igenom alla 200 trådar för att hittade en som passade, så för er som vill klaga gör det till dem som skapar tonvis med trådar.
För er som tycker att jag borde skrivit detta någon annanstans kan jag meddela att jag inte orkade leta igenom alla 200 trådar för att hittade en som passade, så för er som vill klaga gör det till dem som skapar tonvis med trådar.
-
- daja_lover
DIF- MoDo
Vilka är det som ska på morgondagens match??
själv ska jag gå tillsammans med flera tusen barn o undgomar med anhöriga + personal från barnenssjukhus huddinge....
Vill Tacka Djurgården för detta =)
själv ska jag gå tillsammans med flera tusen barn o undgomar med anhöriga + personal från barnenssjukhus huddinge....
Dif bruden
- daja_lover
- Christopher J
Det skulle kännas skönt med 3 poäng imorgon. Både för klubben och fansen. Hoppas vi kan spela ett bättre försvarspel imorgon och samtidigt få en bra offensiv. Och så ska vi tvåla dit de två gamla Dif bekantingarna Pardavy och salomonsson.
Tips: Dif-Modo 3-1
Målskyttar: DIF, Eklund, thore och rudan
Padavy tröstmålar för Modo.
FULL FART FRAMÅT HÅLL TÄTT BAKÅT!
Tips: Dif-Modo 3-1
Målskyttar: DIF, Eklund, thore och rudan
Padavy tröstmålar för Modo.
FULL FART FRAMÅT HÅLL TÄTT BAKÅT!
Re: DIF- MoDo
Vilket suveränt tillskott till klacken!

daja_lover skrev:Vilka är det som ska på morgondagens match??
-
Ottosson spelar inte idag tyvärr.
Jag tror vi kan klara av Modo, förhoppningsvis.
www.difmatchchatt.tk
Jag tror vi kan klara av Modo, förhoppningsvis.
www.difmatchchatt.tk
-