SHL: Djurgårdens IF - HV71 15/11 2014
Re: SHL: Djurgården - HV71 15/11 2014
Jämnt och spännande.
Ahlén & Co har det lite tyngre just nu, vet inte varför? Kom igen nu!
Ahlén & Co har det lite tyngre just nu, vet inte varför? Kom igen nu!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Vad fan tror du? Helt fel fokus. Hur fan hjälper det Djurgården hockeys spelare när ni gapar "Markus Nilson är en hora"Jim Morrison skrev:Hur menar du?Godnoken skrev:Helt ärligt, ni som hänger på i ramsorna mot Nilson, ni kan då fan inte bry er om resultatet i matchen. Själviska as.
Nilson presterar knappast dåligt pga det heller.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
-
Jag hänger absolut inte med i ramsorna mot Nilson, snarare så att jag funderat på att flytta till sittplats. Att fokusera energin på Nilson känns så fel. Vi får nog inte igång sittplats med den vägen.
ALLTID OAVSETT!
- Jim Morrison
Nja, ganska rätt fokus enligt mig om man ser till historian. Sen är det väl bara när MN är inne på isen?Godnoken skrev:Vad fan tror du? Helt fel fokus. Hur fan hjälper det Djurgården hockeys spelare när ni gapar "Markus Nilson är en hora"Jim Morrison skrev:Hur menar du?Godnoken skrev:Helt ärligt, ni som hänger på i ramsorna mot Nilson, ni kan då fan inte bry er om resultatet i matchen. Själviska as.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
AB är kul iallafall med sin "Fick spark i huvudet av en DIF-spelare" -rubrik... Låter som ett brutalt överfall och nån som borde stängas av för evigt... när det egentligen var en helt oskyldig krock och 100% omedvetet!
Matchen är väl vad man kunde förvänta sig, glad inte Wesslan står då han hade spikat igen.. hoppas vi vinner med 4-3 för Nilson lär ju minst göra 1+1 pga alla som hetsar honom till stordåd! :/
Matchen är väl vad man kunde förvänta sig, glad inte Wesslan står då han hade spikat igen.. hoppas vi vinner med 4-3 för Nilson lär ju minst göra 1+1 pga alla som hetsar honom till stordåd! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Detta kan väl inte vara första gången ni är med om att en spelare psykas när han är inne på isen/planen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Taffligt försvarsspel minst sagt 

Herregud vilket jävla försvarsspel vi visar upp. Vill vi inte ha några poäng idag eller?
Vilket är ungefär över varannan minut?Jim Morrison skrev:Nja, ganska rätt fokus enligt mig om man ser till historian. Sen är det väl bara när MN är inne på isen?Godnoken skrev:Vad fan tror du? Helt fel fokus. Hur fan hjälper det Djurgården hockeys spelare när ni gapar "Markus Nilson är en hora"Jim Morrison skrev:Hur menar du?Godnoken skrev:Helt ärligt, ni som hänger på i ramsorna mot Nilson, ni kan då fan inte bry er om resultatet i matchen. Själviska as.
Tror ni helt ärligt att det är något våra spelare vill höra?
Tror ni helt ärligt att det här kommer locka fler folk till matcher på Hovet och Globen?
Jag hatar tidningar, men ibland så är rubrikerna om Djurgårdens matcher helt jävla rättfärdiga när folk håller på som dom gör. Trakassering på hög nivå.
- Cirith Ungol
Fan, min fulstream ligger typ 3-4 minuter efter.
- Jim Morrison
Haha, jag tror du tar lite för seriöst på det här. DIF Hockey kommer inte att dö på läktarna pga den här matchen.Godnoken skrev:
Vilket är ungefär över varannan minut?
Tror ni helt ärligt att det här kommer locka fler folk till matcher på Hovet och Globen?
Jag hatar tidningar, men ibland så är rubrikerna om Djurgårdens matcher helt jävla rättfärdiga när folk håller på som dom gör. Trakassering på hög nivå.
Det är en av våra HJÄLTAR. En som ÄLSKAR klubben. Det är VIDRIGT.Jim Morrison skrev:Detta kan väl inte vara första gången ni är med om att en spelare psykas när han är inne på isen/planen?
Busvissla kan ni göra allt ni vill.
Skitsamma. Du är självisk.Jim Morrison skrev:Haha, jag tror du tar lite för seriöst på det här. DIF Hockey kommer inte att dö på läktarna pga den här matchen.Godnoken skrev:
Vilket är ungefär över varannan minut?
- Jim Morrison
På vilket sätt är Marcus Nilson en hjälte för Djurgården?Godnoken skrev:Det är en av våra HJÄLTAR. En som ÄLSKAR klubben. Det är VIDRIGT.Jim Morrison skrev:Detta kan väl inte vara första gången ni är med om att en spelare psykas när han är inne på isen/planen?
Busvissla kan ni göra allt ni vill.

Hatar såna här matcher. Vi är så sjukligt ineffektiva att det istället för 4-2 som det borde stå så bjuder vi istället på ledningen hela tiden.