Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Nordlund har gjort en Stefan Lassen, fast baklänges. Helt sjukt hur bra han varit nu jämfört med hur kass han var i sina första matcher.
Ta bara in Murray om Fernholm är borta resten av säsongen. Tror dock att Murray väntar ett tag till på NHL-erbjudande
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Nordlund gjorde en klassisk, det är bara försäsong än så längeEnbom skrev:Nordlund har gjort en Stefan Lassen, fast baklänges. Helt sjukt hur bra han varit nu jämfört med hur kass han var i sina första matcher.
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
Erkänner, totalsågade Nordlund och hoppades varje dag att DIF skulle dumpa honom. Men ibland är det härligt att ha fel, hoppas han fortsätter som hans sista matcher innan efter och innan den nya skadan!
2014-04-07, vad hände?
Brynäs definitivt med i matchen vad gäller Johan Larsson.
http://www.gd.se/ishockey/shl/larsson-e ... s-givetvis
http://www.gd.se/ishockey/shl/larsson-e ... s-givetvis
Brynäs sportchef säger att om han vill lämna NHL så ska dom försöka.
Jävligt med i matchen.
Jävligt med i matchen.
tror redan dem brännt sina pengar men kommunen går väl in iaf......Enbom skrev:Brynäs sportchef säger att om han vill lämna NHL så ska dom försöka.
Jävligt med i matchen.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Klart brynäs kommer vara med i racet, tror inte vi har mer pengar än dem. Det vi får hoppas på är att han vill spela i Stockholm då det är något närmare till gotland härifrån
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Johan kommer tydligen bestämma sig inom en vecka.
Expert.
- Jim Morrison
Leder vi fortfarande rejset?SirDIFalot skrev:Johan kommer tydligen bestämma sig inom en vecka.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vet inte. Inte hört något nytt om det.Jim Morrison skrev:Leder vi fortfarande rejset?SirDIFalot skrev:Johan kommer tydligen bestämma sig inom en vecka.
Expert.
- Jim Morrison
Ok. Med vår sedvanliga tur lär det sluta jävligt antiklimatiskt.SirDIFalot skrev:Vet inte. Inte hört något nytt om det.Jim Morrison skrev:Leder vi fortfarande rejset?SirDIFalot skrev:Johan kommer tydligen bestämma sig inom en vecka.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Johan gjorde knappast något intryck mot Detroit när han fick chansen natten i söndags. Svårt att se att Buffalo satsar på honom när skadade pjäser är tillbaka i spel. Hoppas vi kan lyckas knyta till oss honom, vore rättvisa med tanke på att dom har Eklund och Brodin.
Nyt ottaa sinut ja tunnisteet sinut alas helvettiin!Manijock skrev:Alltså har kämpat senaste tiden härinne med att respektera ALLA åsikter. Men du tar verkligen alla former av rekord. Bryta med Nordlund? Våran överlägset bästa back. Alltså är du helt slut? Man måste bara ifrågasätta yttrandefriheten, en av våra främsta demokratiska hörnstenar, när personer som du härjar runt. Skäms för satan!Rocky3000 skrev:"SHL-klubb bryter med finsk back" Min spontana tanke var Yes! nu ryker Nordlund, in med Murray!Men icke, då gällde saken Modo som bryter kontraktet med Marko Kauppinen.
Är det någon här inne som sitter på mer info angående Murray? Vad gör han för tillfället?
Inte ens Kall-El som sågat värvningen från start kan ställa sig bakom ett kontraktbryt av den sorten med tanke på den förvandlingen Markus gjort från dag 1.
Det jag vill är att lönetaket sänks på backsidan, så att Douglas Murray kan smidigt ansluta till oss, punkt. Jag håller helt med att Nordlund har blivit bättre de senaste matcherna. Men har DIF råd att ha han kvar? Kostar det inte mer än vad de får ut? Frågan gäller även de andra backarna i vårt fina lag såklart. Om nu Nordlund är hörnstenen, vem ska då bort för att göra plats för Douglas tycker du?
Apropå cash vad kommer Johan Larsson landa på i månaden tror ni? 200.000 kr eller?
Tror du vi blir av med lönen för att en spelare får sparken? Murray hade väl på sin höjd varit bättre än Deilert. Johan Larsson kan säkerligen bli erbjuden 150-200k resten av säsongen.Rocky3000 skrev:Nyt ottaa sinut ja tunnisteet sinut alas helvettiin!Manijock skrev:Alltså har kämpat senaste tiden härinne med att respektera ALLA åsikter. Men du tar verkligen alla former av rekord. Bryta med Nordlund? Våran överlägset bästa back. Alltså är du helt slut? Man måste bara ifrågasätta yttrandefriheten, en av våra främsta demokratiska hörnstenar, när personer som du härjar runt. Skäms för satan!Rocky3000 skrev:"SHL-klubb bryter med finsk back" Min spontana tanke var Yes! nu ryker Nordlund, in med Murray!Men icke, då gällde saken Modo som bryter kontraktet med Marko Kauppinen.
Är det någon här inne som sitter på mer info angående Murray? Vad gör han för tillfället?
Inte ens Kall-El som sågat värvningen från start kan ställa sig bakom ett kontraktbryt av den sorten med tanke på den förvandlingen Markus gjort från dag 1.
Det jag vill är att lönetaket sänks på backsidan, så att Douglas Murray kan smidigt ansluta till oss, punkt. Jag håller helt med att Nordlund har blivit bättre de senaste matcherna. Men har DIF råd att ha han kvar? Kostar det inte mer än vad de får ut? Frågan gäller även de andra backarna i vårt fina lag såklart. Om nu Nordlund är hörnstenen, vem ska då bort för att göra plats för Douglas tycker du?
Apropå cash vad kommer Johan Larsson landa på i månaden tror ni? 200.000 kr eller?