SHL: Djurgården - Örebro 1/11 2014
Re: SHL: Djurgården - Örebro 1/11 2014
Klart vi torskar på straff....
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
hatred skrev:Ohhh han släpper den, mellan benet
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Var annars...det är ju lättare att ta sig mellan benen på Armas än på Carolina Gynning och Vickan Silvstedt
...och våra forwards fortsätter att sumpa fria lägen.. Har aldrig sett så usla forwards till att träffa mål.Vikas skrev:Och örebroarna fortsätter skjuta mellan benen på Mantas. Har aldrig sett en så usel målvakt när det gäller femte hålet.
Låna ut Mantas och ta tillbaka Linus.
Jag är allvarlig.
Jag är allvarlig.
Tack o lov för uppehåll så man slipper se detta tafatta lag och målvakt.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Morwin skrev:Tack o lov för uppehåll så man slipper se detta tafatta lag och målvakt.

Ja det här var ju en jävla flopp sett till matchen, spelet och chanserna... dock är det svårt att vara riktigt förbannad då vi själva stulit X antal poäng på samma sätt tidigare.
Dock förbannat trist att det inte blir 3p idag efter en sån överkörning!
Dock förbannat trist att det inte blir 3p idag efter en sån överkörning!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Målvakterna har stulit många poäng åt oss under säsongen. Nu kommer dom ner på jorden.
Intressant att vissa som tyckte Mantas hade tagit över förstaspaden för två matcher sedan nu tycker man ska kalla tillbaka Linus som andraslips istället.
Intressant att vissa som tyckte Mantas hade tagit över förstaspaden för två matcher sedan nu tycker man ska kalla tillbaka Linus som andraslips istället.
Expert.
När man såg skotten efter andra förstod man nästan att det skulle bli såhär. Vi måste sätta våra lägen.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Rättelse: Tellan har stulit många poäng. Mantas har genomgående varit antingen medelmåttig eller uppriktigt dålig.SirDIFalot skrev:Målvakterna har stulit många poäng åt oss under säsongen. Nu kommer dom ner på jorden.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Konstigt. Så känns det.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Märkligt att Mantas har högre räddningsprocent då. Bättre goalsupport?Vikas skrev:Rättelse: Tellan har stulit många poäng. Mantas har genomgående varit antingen medelmåttig eller uppriktigt dålig.SirDIFalot skrev:Målvakterna har stulit många poäng åt oss under säsongen. Nu kommer dom ner på jorden.
Expert.
Så jävla surt. Den här dedikerar jag alla gnagarbönder som spenderar matchen i baren istället för på läktaren.