Tycker killarna lirar hyfsat bra idag och vi leder välförtjänt....fast nu jinxar jag väl in 1-1 sista två
SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 30/10 2014
Re: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 30/10 2014
Brunäs lirar verkligen som ett lag som har fyra raka torsk.....klöddigt och utan självförtroende.
Tycker killarna lirar hyfsat bra idag och vi leder välförtjänt....fast nu jinxar jag väl in 1-1 sista två
Filmade de inte Guter när han började prata om Norell en stund senare också?Cirith Ungol skrev:Niklas Norell, hahahaha
Re: Sv: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 30/10 2014
du var inte långt borta....coden skrev:Brunäs lirar verkligen som ett lag som har fyra raka torsk.....klöddigt och utan självförtroende.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Bra, trucken ser piggare och piggare ut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Njeaa tycker hela matchen och allt känns lite snarksparwen skrev:Hyfsat spel och ledning. Lite att gnälla över, då blir det väl mindre skrivet.hatred skrev:Jösses forumet känns helt dött ikväll vart fan är alla
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
jag ska vara tyst nuMorwin skrev:du var inte långt borta....coden skrev:Brunäs lirar verkligen som ett lag som har fyra raka torsk.....klöddigt och utan självförtroende.
Skön kommentator ändå. Högström skjuter en puck som ganska tydligt styrs/ändrar riktning in "Skjuter direkt i mål ingen styrning". Brynäs skjuter en halv meter utanför och då träffar de stolpen.
Bonnlagen förnekar sig inte, till och med när de bara har en ynka reklamlogga att placera ut lyckas de få skiten att se hemgjort ut.
- Cirith Ungol
De har nog smulat ner sömnpiller i läskautomaterna där i Gavlerinken, det är nog bättre stämning på en begravning än vad det är där borta.
Skaplig tackling.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Är inte detta våran tredje raka bortamatch där vi gör första målet?
Jämfört med hur det lät i Växjö förra matchen så är gavle ett veritabelt sambaatåg...där kunde men ju ffs höra sekretariatet fisa...pinsamt tyst var det.Cirith Ungol skrev:De har nog smulat ner sömnpiller i läskautomaterna där i Gavlerinken, det är nog bättre stämning på en begravning än vad det är där borta.
Alltid när motståndarna intervjuas så gör dom bra perioder, och bra insatser mot oss. Samt att vi leder lite orättvist? varför är det så
Nu ser han touchen haha
Get the fuck out of my way,
bönder har ingen verklighetsuppfattning?DIFtomppa skrev:Alltid när motståndarna intervjuas så gör dom bra perioder, och bra insatser mot oss. Samt att vi leder lite orättvist? varför är det så