SHL: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 28/10 2014
Re: SHL: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 28/10 2014
De får härja på tok för fritt framför Tellan.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det behövdes ett PP för att vi skulle hitta tillbaka till vårt vanliga spel.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nog du som e korkad. Klart jag fattar inte styrningen e otaggad. Men han e lite väl långt ut. Precis som på första. E ju utanför sin vänstra stolpe.Rix skrev:Är du korkad på riktigt? Han tar den där 10 av 10 om det inte är för styrningen. Man kan inte som målvakt stå kvar på mållinjen. Tellan gör rätt på båda skotten, styrningarna är bara riktigt bra och turliga.Espan86 skrev:Meh förhelvete var e tellqvist nånstans. Visst kanske inte tagit den ändå. Men han e ju ut för målburen igen!!!!
Nu känner man igen laget. Tafatt och inge fart.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Lika trevlig som första perioden var, lika usel är andra... nu är det noll spel, virrigt, strukturen är bortblåst och allt ser bara ut som juniorhockey... Vakna nu boys, innan det är för sent! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Han går ju ut för att göra sig stor/skärva av skottvinkeln. Skotten kommer från sidan då måste också Tellan ställa sig mot sidan. Han är inte utanför målområdet direkt, han är 60-70 cm från målet och det är inte för mycket. Kolla highlights sen.Espan86 skrev:Nog du som e korkad. Klart jag fattar inte styrningen e otaggad. Men han e lite väl långt ut. Precis som på första. E ju utanför sin vänstra stolpe.Rix skrev:Är du korkad på riktigt? Han tar den där 10 av 10 om det inte är för styrningen. Man kan inte som målvakt stå kvar på mållinjen. Tellan gör rätt på båda skotten, styrningarna är bara riktigt bra och turliga.Espan86 skrev:Meh förhelvete var e tellqvist nånstans. Visst kanske inte tagit den ändå. Men han e ju ut för målburen igen!!!!
- Jim Morrison
Vad fan ryck upp er nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Växjö har verkligen fått maximal utdelning på i princip ingenting alls. Idrottspsykologi at its finest.captcash skrev:Lika trevlig som första perioden var, lika usel är andra... nu är det noll spel, virrigt, strukturen är bortblåst och allt ser bara ut som juniorhockey... Vakna nu boys, innan det är för sent!
25/4-2025
Tappat allt. Obegripligt. Ett skott på mål i andra perioden.
Växjö är dåliga i egen zon. Vi måste ner dit. FÖR BÖVELEN.
Växjö är dåliga i egen zon. Vi måste ner dit. FÖR BÖVELEN.
- minalman
Det var den där stolpträffen från Gooter som fick igång deppet.Jim Morrison skrev:Vad fan ryck upp er nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Är Tellqvist fortfarande skadad? Tycker inte han känns riktigt med idag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag ser att han försöker skära av vinkeln. Men han slidar ut för långt. Om du inte ser de?Rix skrev:Han går ju ut för att göra sig stor/skärva av skottvinkeln. Skotten kommer från sidan då måste också Tellan ställa sig mot sidan. Han är inte utanför målområdet direkt, han är 60-70 cm från målet och det är inte för mycket. Kolla highlights sen.Espan86 skrev:Nog du som e korkad. Klart jag fattar inte styrningen e otaggad. Men han e lite väl långt ut. Precis som på första. E ju utanför sin vänstra stolpe.Rix skrev:Är du korkad på riktigt? Han tar den där 10 av 10 om det inte är för styrningen. Man kan inte som målvakt stå kvar på mållinjen. Tellan gör rätt på båda skotten, styrningarna är bara riktigt bra och turliga.Espan86 skrev:Meh förhelvete var e tellqvist nånstans. Visst kanske inte tagit den ändå. Men han e ju ut för målburen igen!!!!
Re: Sv: SHL: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 28/10 2014
cant agree more.förevigtdjurgården skrev:Växjö har verkligen fått maximal utdelning på i princip ingenting alls. Idrottspsykologi at its finest.captcash skrev:Lika trevlig som första perioden var, lika usel är andra... nu är det noll spel, virrigt, strukturen är bortblåst och allt ser bara ut som juniorhockey... Vakna nu boys, innan det är för sent!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Dags att nån tar en fight elr smäller på så in i helvete, vi behöver energi!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Lyft Ut Pucken ur zon Hank mfl.
Vi klarar inte av att vara konstruktiva i alla lägen.
Nja, uppförsbacke nu.
Vi klarar inte av att vara konstruktiva i alla lägen.
Nja, uppförsbacke nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm