Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
rikkard

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av rikkard »

Bra jobbat som alltid! Hur ser det ut med engagemanget från IDH, där sitter en gäng ekonomiskt resurstarka personer. Kommer vi att få se några större donationer därifrån?
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Magnutz »

Oj oj, har fått hem beställningen av 24 Djurgårds-APE... Nu ska dessa hämtas ut också! :)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
MGC
Säsongskort: Ja

Inlägg av MGC »

APA är klart godkänd. Kan starkt rekommenderas. Köp!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

MGC skrev:APA är klart godkänd. Kan starkt rekommenderas. Köp!
Done!
Användarvisningsbild
4.9.5

Inlägg av 4.9.5 »

Fan APAn måste vara jävlig bra när självaste Martin lundgren godkänner den, vet att han är en finsmakare

från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,

One man does not simply "dömma ut Djurgården"

Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

Kärlek!
Bild
Användarvisningsbild
Kebabtallrik

Inlägg av Kebabtallrik »

Vad händer med insamlingen? Ser att det doneras regelbundet, men totalsumman stiger inte i takt med det.
Användarvisningsbild
Mattebo

Inlägg av Mattebo »

Kebabtallrik skrev:Vad händer med insamlingen? Ser att det doneras regelbundet, men totalsumman stiger inte i takt med det.
Håller med, jag har fått för mig att den till och med har sjunkit, men är inte säker.
DIFtorped
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av DIFtorped »

Har inte sett några hinkar de senaste matcherna!?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Re: Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Mattebo skrev:
Kebabtallrik skrev:Vad händer med insamlingen? Ser att det doneras regelbundet, men totalsumman stiger inte i takt med det.
Håller med, jag har fått för mig att den till och med har sjunkit, men är inte säker.
Om nån avbryter sin sms prenumeration så sjunker summan vilket kan vara en förklaring. Hinkinsamling kan vi inte köra varje match, när vi körde tre matcher i rad vart det lite irriterat, just nu ligger fokus på En dag för DIF#2 som ingen sann Djurgårdare vill missa, det var förra dagen för DIF vi drog in mest pengar på förra året, mer info inom kort. Utöver det kommer det snart en ny låt sen har vi vår A.p.a öl som kom förra veckan så vi jobbar på.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
medu82

Inlägg av medu82 »

Fattar inte hur man kan dunka sig på ryggen o "jag har bidragit med 1200kr till insamlingen, vad har du gjort?!"

O sen bara avbryta prenumerationen... Man vet ju liksom vad man signa upp sig på...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

medu82 skrev:Fattar inte hur man kan dunka sig på ryggen o "jag har bidragit med 1200kr till insamlingen, vad har du gjort?!"

O sen bara avbryta prenumerationen... Man vet ju liksom vad man signa upp sig på...
Nu kan ju vissa hamna i en situation där man inte kan avvara en hundring i månaden men det jag ogillar mest är att det redovisas som 1200 när du skriver på prenumerationen istället för att fylla på med 100 varje månad.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
medu82

Inlägg av medu82 »

BaronVonDif skrev:
medu82 skrev:Fattar inte hur man kan dunka sig på ryggen o "jag har bidragit med 1200kr till insamlingen, vad har du gjort?!"

Nu kan ju vissa hamna i en situation där man inte kan avvara en hundring i månaden men det jag ogillar mest är att det redovisas som 1200 när du skriver på prenumerationen istället för att fylla på med 100 varje månad.

Jag har inte direkt haft den bästa ekonomiska situationen men visste att jag förpliktade mig med 100kr i månaden i ett år om jag skrev upp mig... O 100kr är inte mkt pengar, inte ens 2 öl längre :)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Avbryter man prenumerationen är man riktigt kass. Riktigt sunkig. Min åsikt.

Ok, om du inte kan betala hyran en månad så avbryt. Men Fan, 100kr i månaden.. Det klarar de allra flesta.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

21 dagar och 500 000 att samla in, känns omöjligt. Hur går det med ölförsäljningen?
Skriv svar