jaha så vi ska ha någon som gjort typ 10 poäng på 2 år? Fan vad bra!! Vi behöver ju folk som kan göra mål..... Och en i mängden skadebenägna spelare.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
jaha så vi ska ha någon som gjort typ 10 poäng på 2 år? Fan vad bra!! Vi behöver ju folk som kan göra mål..... Och en i mängden skadebenägna spelare.
2 poäng på två år!!!!!!! Härlig analys. Kolla här istället för att se vad han egentligen presterat. Denna statistik säger allt om spelaren, ta dig gärna tid och försök förstå vad den sägerMorwin skrev:jaha så vi ska ha någon som gjort typ 10 poäng på 2 år? Fan vad bra!! Vi behöver ju folk som kan göra mål..... Och en i mängden skadebenägna spelare.
eliteprospect kan du kolla på så får du oxå se...Sjöwall skrev:2 poäng på två år!!!!!!! Härlig analys. Kolla här istället för att se vad han egentligen presterat. Denna statistik säger allt om spelaren, ta dig gärna tid och försök förstå vad den sägerMorwin skrev:jaha så vi ska ha någon som gjort typ 10 poäng på 2 år? Fan vad bra!! Vi behöver ju folk som kan göra mål..... Och en i mängden skadebenägna spelare.
Skickat från min D6503 via Tapatalk![]()
http://stats.hockeyanalysis.com/showplayer.php?pid=1115
Nu försökte ju Sjöwall hänvisa till stats som sträckte sig längre än mål, ass och plus/minus som går att se på EP.Morwin skrev:eliteprospect kan du kolla på så får du oxå se...Sjöwall skrev:2 poäng på två år!!!!!!! Härlig analys. Kolla här istället för att se vad han egentligen presterat. Denna statistik säger allt om spelaren, ta dig gärna tid och försök förstå vad den sägerMorwin skrev:jaha så vi ska ha någon som gjort typ 10 poäng på 2 år? Fan vad bra!! Vi behöver ju folk som kan göra mål..... Och en i mängden skadebenägna spelare.
Skickat från min D6503 via Tapatalk![]()
http://stats.hockeyanalysis.com/showplayer.php?pid=1115
Alltså vad är det här?Rocky3000 skrev:
Punkt.
Peter Regin's autograf?SirDIFalot skrev:Alltså vad är det här?Rocky3000 skrev:
Punkt.
Håller med, vore en riktigt bra värvning, men känns som att ett lag i Schweiz eller KHL kommer att erbjuda honom mer lön än vad vi kan, men det vore en riktigt bra förstärkningrikkard skrev:Peter Regin skulle vara en riktigt bra värvning. En spelare i bra ålder, med rätt egenskaper, som spelade i NHL förra säsongen. M.a.o kommer det inte att bli något. Den här typen av värvningar landar vi aldrig.
Vems autograf? Svaret är:Rogga skrev:Peter Regin's autograf?SirDIFalot skrev:Alltså vad är det här?Rocky3000 skrev:
Punkt.
Vad är det här för spelare, kollar man på den länkade artikeln så verkar han våldsamt dyr?
Jag tror inte att lösningen på våra offensiva problem är att ta in spelare som är för dåliga för att spela kvar hos våra bottenkonkurrenter. Höll inte i LHC och det känns som hans säsong 11/12 var lite av ett slumpår faktiskt. Inte övertygad om att han skulle vara en toppspelare i Allsvenskan.Tuzzen skrev:Eric Himelfarb har fått sparken från Leksand, kan det va den förste center vi behöver och ta in honom på tray-out kontrakt? , hyfsad poängskörd dom senaste säsongerna i LHC nackdelen är minusstatistiken.
Instämmer till stor del och var just därför jag föreslog tray out kontrakt.SirDIFalot skrev:Jag tror inte att lösningen på våra offensiva problem är att ta in spelare som är för dåliga för att spela kvar hos våra bottenkonkurrenter. Höll inte i LHC och det känns som hans säsong 11/12 var lite av ett slumpår faktiskt. Inte övertygad om att han skulle vara en toppspelare i Allsvenskan.Tuzzen skrev:Eric Himelfarb har fått sparken från Leksand, kan det va den förste center vi behöver och ta in honom på tray-out kontrakt? , hyfsad poängskörd dom senaste säsongerna i LHC nackdelen är minusstatistiken.