Mikael Samuelsson klar för Djurgården
Re: Mikael Samuelsson klar för Djurgården
Intressant i SB artikeln:
"I Djurgården vilade NHL-värvningen Mikael Samuelsson efter en hektisk period av matcher. Ryktas om en känning i axeln för Samuelsson."
Hmm. Känns ju sådär om det stämmer.
"I Djurgården vilade NHL-värvningen Mikael Samuelsson efter en hektisk period av matcher. Ryktas om en känning i axeln för Samuelsson."
Hmm. Känns ju sådär om det stämmer.
Försäsong då vilas de höger o vänster .. Samtidigt har de kört rätt hårt 2-3 veckor nu så inte oväntat att de vilas av säkerhetsskäl..
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Re: Sv: Mikael Samuelsson klar för Djurgården
Hur hårt Samme har kört vet vi inte eftersom han kom förra måndagen.AlltidDIF skrev:Försäsong då vilas de höger o vänster .. Samtidigt har de kört rätt hårt 2-3 veckor nu så inte oväntat att de vilas av säkerhetsskäl..
Jag tycker endå ett sådant rykte på en sådan spelare är oroväckande.
Tror väll han kört lite själv innan måndagen också ...
Äh inget att hänga upp sig på, än så länge ett rykte om känning, behöver knte betyda något:)
Ska inte måla fan på väggen än...
Äh inget att hänga upp sig på, än så länge ett rykte om känning, behöver knte betyda något:)
Ska inte måla fan på väggen än...
Ja då har våran kära Micke sänkt Djurgården i 2 matcher med sina klantiga utvisningar!! Rutin?? Skitsnack!!!
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Brukar inte förespråka att sparka spelare men Samuelsson borde få kicken. Fruktansvärt dålig. En skam för idrotten att inte vara proffsigare. Han kanske trodde att han kunde gå in i SHL och leka för att han skulle vara så mycket skickligare än de andra. Haha vilket skämt.
Ja tänk... Om vi lagt pengarna på något vettigt istället...
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Jaja, imorgon är ni kanske nyktra igen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Tveksamt.. Samuelsson är oerhört bra.sensei skrev:Jaja, imorgon är ni kanske nyktra igen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nja, det tycker jag inte att han varit senaste matcherna.Magnutz skrev:Tveksamt.. Samuelsson är oerhört bra.sensei skrev:Jaja, imorgon är ni kanske nyktra igen.
Hoppas och tror på mycket mer.
Hans inledning lovade mycket.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Samme ska naturligtvis inte sparkas. Däremot ska han matchas bättre. Lira honom med exempelvis Sören och Runken. INTE Jocke! Han behöver produktiva spelare med fart på rören så att hans långsamhet inte blir lika dödlig för oss. Sen måste han få rejäla handdukssnärtar efter hans extremt labila onödiga skitutvisningar i utsatta lägen. Det är liksom inte okej, inte för någon. Speciellt inte för en av våra erfarna spelare...BOMBOM BOUCHARD skrev:Nja, det tycker jag inte att han varit senaste matcherna.Magnutz skrev:Tveksamt.. Samuelsson är oerhört bra.sensei skrev:Jaja, imorgon är ni kanske nyktra igen.
Hoppas och tror på mycket mer.
Hans inledning lovade mycket.
Nån som har koll på när han ansluter?
Vadå, han fick väl nytt NHL-kontrakt? Han e ju en superstjärnapulverapa skrev:Nån som har koll på när han ansluter?

Skämt åsido, verkar som att han och Jocke blivit lovade att spela med varandra, något Säcken inte vågar bryta. Tråkigt för Jocke hade varit bättre som tredjecenter och Samuelsson hade kanske fått ut mer av sitt spel om han inte lirade med en sån långsam spelare som Jocke blivit.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag förespråkar inte att Samuelsson ska sparkas. Men du kan ju inte vara genuint ärlig om du tycker han varit oerhört bra.Magnutz skrev:Tveksamt.. Samuelsson är oerhört bra.sensei skrev:Jaja, imorgon är ni kanske nyktra igen.
Expert.
Han har tagit korkade utvisningar och varit överkreativ emellanåt men när han lirar så har inte motståndet en sportsmössa. Han drar på sig bevakning och frigör ytor, han passar sjukt smart och är lagets absolut bäste spelare sett till rena färdigheter. Tellan på god delad första plats. Ingen i laget eller inte särskilt många i hela ligan kommer upp i hans klass. Jag tycker han är sjukt bra.SirDIFalot skrev:Jag förespråkar inte att Samuelsson ska sparkas. Men du kan ju inte vara genuint ärlig om du tycker han varit oerhört bra.Magnutz skrev:Tveksamt.. Samuelsson är oerhört bra.sensei skrev:Jaja, imorgon är ni kanske nyktra igen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.