Han har ioförsäg rätt i det han säger..#10 skrev:Jepp, flera år!Morwin skrev:är inte han tom en föredetta djurgårds spelare?#10 skrev:Tycker fan Arto är pinsam som komentator, han är ju mot Dif hela tiden, idiotiska kommentarer som att honken skulle få den första utvisningen för filmning i efterhand!
Skickat från min D6503 via Tapatalk
SHL: Djurgårdens IF - Modo 9/10 2014
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Modo 9/10 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Modo 9/10 2014
Kuben briljerar.... Tack för den...
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
- Lee Harvey Oswald
Äh, löjligt.#10 skrev:Tycker fan Arto är pinsam som komentator, han är ju mot Dif hela tiden, idiotiska kommentarer som att honken skulle få den första utvisningen för filmning i efterhand!
Det finns väl helt enkelt bara så många uppenbara brister i DIF att det är omöjligt att ignorera en hel sändning
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Äh skärp er. Han får en armbåge i skallen och trycks ner utan att Domarjäveln gör något. En helvetes massa NHLmatcher i ryggsäcken. Klart Fan han blir tjurig.
Varför tar de inte bort modogrisen som ställer sig framför Tellan... Så svagt.
Varför tar de inte bort modogrisen som ställer sig framför Tellan... Så svagt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bänka samme nu, visa lite jävla stake säcken,
Där är matchen körd
från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu ska #37 bänkas. Går inte att komma till Djurgården och bara köra täljetattar-fasoner.
Skiter i ditt jävla OS-guld, detta är DIF.
Skiter i ditt jävla OS-guld, detta är DIF.
Säg den glädje som varar
Det jag hittills sett av Samuelsson är mera blä än bra. Ser ut som han inte bryr sig ett djävla skit om laget.
Läge att bänka honom men det vågar man väl inte.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Samme för helvete..
- Lee Harvey Oswald
Hääärligt Adam! ...eller neeh
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Bänkar man Samme så kommer Jocke och blöa och sen är det kaos i hela laget... Man borde def. splitta på dessa superduperbästisar så de inser att de inte är untouchables utan måste prestera och inte bara lojja runt tillsammans!Eriksson skrev:Det jag hittills sett av Samuelsson är mera blä än bra. Ser ut som han inte bryr sig ett djävla skit om laget.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Samme... igen. Fyfan. Och nån armbåge fick han ju verkligen inte.
Det har jag tyckt i flera år innan vi åkte ur oxå!Lee Harvey Oswald skrev:Äh, löjligt.#10 skrev:Tycker fan Arto är pinsam som komentator, han är ju mot Dif hela tiden, idiotiska kommentarer som att honken skulle få den första utvisningen för filmning i efterhand!
Det finns väl helt enkelt bara så många uppenbara brister i DIF att det är omöjligt att ignorera en hel sändning
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Modo 9/10 2014
Jo. Det sker några sekunder innan.kaminor skrev:Samme... igen. Fyfan. Och nån armbåge fick han ju verkligen inte.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Precis, han kan sin hockey Arto#10 skrev:Det har jag tyckt i flera år innan vi åkte ur oxå!Lee Harvey Oswald skrev:Äh, löjligt.#10 skrev:Tycker fan Arto är pinsam som komentator, han är ju mot Dif hela tiden, idiotiska kommentarer som att honken skulle få den första utvisningen för filmning i efterhand!