SHL: HV71 - Djurgårdens IF 2/10 2014
Re: SHL: HV71 - Djurgårdens IF 2/10 2014
Men helt sanslöst vilka fula tröjor hv har
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- Cirith Ungol
Jag kan höra Bibel-Bengt, 67, sörpla kaffe på rad 7, stol 35.
Men kan de på allvar hävda att "stämningen är unik" ?? Eller är det nått att man inte får sjunga och skrika i ladan för då blir prästen sur och man hamnar i helvetet? Fattar verkligen ingenting men alla andra lag verkar ju helt ute och seglar i vad läktarkultur innebär...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det var inte en kaffe-sörpling... Bengt nickade till lite så vad du hörde var hans dregel-droppe som träffade golvet.Cirith Ungol skrev:Jag kan höra Bibel-Bengt, 67, sörpla kaffe på rad 7, stol 35.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Bara för mig som Cmores stream är riktigt usel kvalité på?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
captcash skrev:Nu var det ju inte kedjans nummer som var poängen med mitt inlägg... fan du är som min fru, jag säger 50 saker och 1 av dem är lite sneformulerad och DEN får all fokus!SirDIFalot skrev:Vi har väl lärt oss att det inte spelar någon roll vilket nummer kedjan får? Kolla på istiden och tiden i PP.captcash skrev:Men asså... stor intervju med Alvarez, vi (och han) vill få igång målskyttet... vad gör tränarna då? Ptjaaa, let's put him in the 4th line with ICECOLD Trunken... kommer ju säkert bli en jävla utdelning för stackars Alvarez (och även Guter) med mr Boxplay som center. Stackarna...![]()

Tyvärr stämmer det så jävla bra på min med.
btw, vilken usel stämning hv har i hallen. Sämst i Sverige?
klapp,klapp,klapp, trumma,trumma,trumma eller typ så
Å tröjorna deras är grymt äckliga
Senast redigerad av BOMBOM BOUCHARD den 2014-10-02 18:11:39, redigerad totalt 1 gånger.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Bra här nordost om människobynHenkos skrev:Bara för mig som Cmores stream är riktigt usel kvalité på?
-
Trots klapp å trumma, höres DIF klack ljuda och öka stämningen i den annars gråa hallen
Måste erkänna att det är betydligt större skillnad på HA och SHL än vad jag först trodde. Måste vara så! Så snuskigt underlägsna tekniskt. Norell ser ut som en skitnödig liten förstaringare på isen. Truhkno kvar i truppen alltså? Jisses, jävla välgörenhetsinrättning vi blivit då.
Dä ä en reeedig suppååter dä!Dawellino skrev:
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Å andra sidan såg vi rätt vilsna ut på många bortamatcher förra hösten också.Manijock skrev:Måste erkänna att det är betydligt större skillnad på HA och SHL än vad jag först trodde. Måste vara så! Så snuskigt underlägsna tekniskt. Norell ser ut som en skitnödig liten förstaringare på isen. Truhkno kvar i truppen alltså? Jisses, jävla välgörenhetsinrättning vi blivit då.
Borta Asplöven, Björklöven osv
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Arenan ser ok ut, hade glömt den (medvetet dock)
Hade varit lugnare om det inte sett ut såhär hemma också dock. Där har vi haft tur hittils! Såväl Växjö och Färjestad hade lekstuga stundtals, men då räddade Tellan oss. I Leksandsmatchen var vi underlägsna fram till första målet då spelet släppte, och knätofsarna slutade lira.BOMBOM BOUCHARD skrev:Å andra sidan såg vi rätt vilsna ut på många bortamatcher förra hösten också.Manijock skrev:Måste erkänna att det är betydligt större skillnad på HA och SHL än vad jag först trodde. Måste vara så! Så snuskigt underlägsna tekniskt. Norell ser ut som en skitnödig liten förstaringare på isen. Truhkno kvar i truppen alltså? Jisses, jävla välgörenhetsinrättning vi blivit då.
Borta Asplöven, Björklöven osv
Inte varit särskilt bra i en enda match hittils...
-
- Säsongskort: Ja