Angående Falk? Jo, eller så vill man ha 13 forwards med istället. Tycker dock det är udda att peta Falk.Skidlöparn skrev:Ha... Justja, my bad...SirDIFalot skrev:För han har högst nummer. Som vanligt.Skidlöparn skrev:Mantas i målet? Eller varför står han först?
Angående, han kanske är sjuk? Mycket konstigt annars. Har ju varit en av de bästa hittills!
SHL: HV71 - Djurgårdens IF 2/10 2014
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: HV71 - Djurgårdens IF 2/10 2014
Expert.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Precis som jag trodde så hamnar nu Heinerö utanför laget, vilket är helt rätt..
Falk kan omöjligen vara petad? Måste väl ändå vara sjuk/skadad, annars är det märkligt, vår bästa back såhär långt tillsammans med Nordlund.
Falk kan omöjligen vara petad? Måste väl ändå vara sjuk/skadad, annars är det märkligt, vår bästa back såhär långt tillsammans med Nordlund.
Spela fult
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker Falk går före t ex Holm hittills, så tycker absolut han borde få vara med...SirDIFalot skrev:Angående Falk? Jo, eller så vill man ha 13 forwards med istället. Tycker dock det är udda att peta Falk.Skidlöparn skrev:Ha... Justja, my bad...SirDIFalot skrev:För han har högst nummer. Som vanligt.Skidlöparn skrev:Mantas i målet? Eller varför står han först?
Angående, han kanske är sjuk? Mycket konstigt annars. Har ju varit en av de bästa hittills!
- SirDIFalot
Holm borde enligt mig vara 1:a, så håller ju inte med där. Fernholm får dom gärna ta bort dock.Skidlöparn skrev: Tycker Falk går före t ex Holm hittills, så tycker absolut han borde få vara med...
Fernholm och Arnesson i samma backpar kan bli rätt skrämmande faktiskt. Typexempel på defensiva backar som sägs vara bra defensivt trots att dom faktiskt inte är det.
Expert.
Arnesson är överlägsen Falk i kapacitet så det är solklart att han ska in i laget
Men asså... stor intervju med Alvarez, vi (och han) vill få igång målskyttet... vad gör tränarna då? Ptjaaa, let's put him in the 4th line with ICECOLD Trunken... kommer ju säkert bli en jävla utdelning för stackars Alvarez (och även Guter) med mr Boxplay som center. Stackarna...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
En jinx, vinst med 2-3 efter O.T
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- SirDIFalot
Vi har väl lärt oss att det inte spelar någon roll vilket nummer kedjan får? Kolla på istiden och tiden i PP.captcash skrev:Men asså... stor intervju med Alvarez, vi (och han) vill få igång målskyttet... vad gör tränarna då? Ptjaaa, let's put him in the 4th line with ICECOLD Trunken... kommer ju säkert bli en jävla utdelning för stackars Alvarez (och även Guter) med mr Boxplay som center. Stackarna...
Expert.
Nu var det ju inte kedjans nummer som var poängen med mitt inlägg... fan du är som min fru, jag säger 50 saker och 1 av dem är lite sneformulerad och DEN får all fokus!SirDIFalot skrev:Vi har väl lärt oss att det inte spelar någon roll vilket nummer kedjan får? Kolla på istiden och tiden i PP.captcash skrev:Men asså... stor intervju med Alvarez, vi (och han) vill få igång målskyttet... vad gör tränarna då? Ptjaaa, let's put him in the 4th line with ICECOLD Trunken... kommer ju säkert bli en jävla utdelning för stackars Alvarez (och även Guter) med mr Boxplay som center. Stackarna...

i.e. poängen var att sätta en kille (eller två) som ska komma igång med målproduktionen, i samma kedja som den mest iskalla killen i hela laget...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Märkligt att peta Henierö, jag håller honom före både Saviano och Alvarez, sen hade jag spelat Rundqvist som center istället för Truknho.
Men vad vet jag?
Men vad vet jag?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Lauritzen kliver av skadad innan matchen är över
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Haha "stämningen här är unik"
Unikt plastig då eller?
Unikt plastig då eller?
Plast klapp, plast klapp, plast klapp
FANTASTISK STÄMNING
FANTASTISK STÄMNING
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
Staten skrev:Haha "stämningen här är unik"
Unikt plastig då eller?