DIF Fotboll
- Lee Harvey Oswald
Re: DIF Fotboll
Stenman ser ut som en man gjord av sten, väldigt "ickerörlig".
Ser ut att få det jobbigt kväll
Ser ut att få det jobbigt kväll
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Aja Lasse Vibe lär ju inte spela kvar i Göteborg nästa säsong i alla fall.
Utan Höie hade det stått 3-0 nu
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Första matchen jag ser sedan i våras ngn gång och det var inte bra då och inte bra nu men ändå ligger DIF ganska högt upp, hur är det möjligt? Göteborg är ju ljusår bättre....
Ni som klagar på hockeylaget, vad säger ni då om detta???
Re: Sv: DIF Fotboll
Spelet är avsevärt bättre än tidigare år, och så jävla dåligt ser det inte utBigJ skrev:Första matchen jag ser sedan i våras ngn gång och det var inte bra då och inte bra nu men ändå ligger DIF ganska högt upp, hur är det möjligt? Göteborg är ju ljusår bättre....
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Ridå.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Lee Harvey Oswald
Kalmars bidrag till Djurgården krönte sin totalt värdelösa kväll med en assist...till 0-2.
Snyggt.
Lite synd, DIF var faktiskt på väg att ta över matchen där
Snyggt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Jajamensan fattas baraLee Harvey Oswald skrev:Kalmars bidrag till Djurgården krönte sin totalt värdelösa kväll med en assist...till 0-2.
Snyggt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Totalt utspelade och du tycker inte det ser dåligt ut, Göteborg kunde haft 5-0 om inte målvakten storspelat. Uselt bakåt och uselt framåt, nä, tacka vet jag hockey!4.9.5 skrev:Spelet är avsevärt bättre än tidigare år, och så jävla dåligt ser det inte utBigJ skrev:Första matchen jag ser sedan i våras ngn gång och det var inte bra då och inte bra nu men ändå ligger DIF ganska högt upp, hur är det möjligt? Göteborg är ju ljusår bättre....
- Jim Morrison
Det är ingen tävlingBigJ skrev:Totalt utspelade och du tycker inte det ser dåligt ut, Göteborg kunde haft 5-0 om inte målvakten storspelat. Uselt bakåt och uselt framåt, nä, tacka vet jag hockey!4.9.5 skrev:Spelet är avsevärt bättre än tidigare år, och så jävla dåligt ser det inte utBigJ skrev:Första matchen jag ser sedan i våras ngn gång och det var inte bra då och inte bra nu men ändå ligger DIF ganska högt upp, hur är det möjligt? Göteborg är ju ljusår bättre....
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Så där ja, liten revansch där från Sebastian
Varför lägger Arvidsson frisparkar? Aldrig sett honom träffa mål med ett skott tror jag.
- Cirith Ungol
Träffa gnagare kan han i alla fall göra.Challen skrev:Varför lägger Arvidsson frisparkar? Aldrig sett honom träffa mål med ett skott tror jag.
Tycker rent allmänt att vi är värdelösa på fasta situationer, kommer bara ihåg ett frisparksmål och 2(?) hörnmål från i år, men det är allt.
Annars är jag rätt nöjd med säsongen än så länge, trodde aldrig att vi skulle plocka så mycket poäng när Amartey och Erton försvann. Trodde snarare att vi skulle förlora med 4-0 i en massa matcher istället för att vinna dem med så mycket.
- Lee Harvey Oswald
Helt enig!Cirith Ungol skrev:
Annars är jag rätt nöjd med säsongen än så länge, trodde aldrig att vi skulle plocka så mycket poäng när Amartey och Erton försvann. Trodde snarare att vi skulle förlora med 4-0 i en massa matcher istället för att vinna dem med så mycket.
Hade väldigt svårt att se den här utvecklingen när vi sålde bort så pass mycket "kunskap".
Efter förutsättningarna, helt klart godkänt