Roligt att du nämnde det. Var i Örnsköldsvik nu i helgen och gick på hockey i Swedbank arena. Just den ramsan hördes från MoDo-klacken vid ett tillfälle. Verkade dock inte som att det var så populärt att dra igång den.pekka21 skrev:Snart hör man väl FFF-HTB av något lag, undrar vilka som blir först för det är nog bara en tidsfråga.
Luleås egna härliga ramsor
Det var det jag misstänkte, som saht det var bara en tidsfråga och n har det hänt.
Ska det vara så svårt att hitta på egna, okej om man tar från andra lag men då kan man i alla fall göra om det någorlunda.
Ska det vara så svårt att hitta på egna, okej om man tar från andra lag men då kan man i alla fall göra om det någorlunda.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Ehhh, dödsstraff! Värre kan det fan inte bli!Halford skrev:Roligt att du nämnde det. Var i Örnsköldsvik nu i helgen och gick på hockey i Swedbank arena. Just den ramsan hördes från MoDo-klacken vid ett tillfälle. Verkade dock inte som att det var så populärt att dra igång den.pekka21 skrev:Snart hör man väl FFF-HTB av något lag, undrar vilka som blir först för det är nog bara en tidsfråga.
Tror att det är lhc som har tafsat på våran "Djurgårn tills jag dör" också
Djurgår'n tills jag dör!
Bara bondgäng i slutspelet och en kanal som få har sänder matcherna!Bladman skrev:Ehhh, dödsstraff! Värre kan det fan inte bli!Halford skrev:Roligt att du nämnde det. Var i Örnsköldsvik nu i helgen och gick på hockey i Swedbank arena. Just den ramsan hördes från MoDo-klacken vid ett tillfälle. Verkade dock inte som att det var så populärt att dra igång den.pekka21 skrev:Snart hör man väl FFF-HTB av något lag, undrar vilka som blir först för det är nog bara en tidsfråga.
Ni får ursäkta att jag är lite offtopic. Men Bautabröl, är du säker att du inte har den nya kanal nio där matcherna visas. Gå in på kanalnio.se och se hur du ställer in den.Bautabröl skrev:Bara bondgäng i slutspelet och en kanal som få har sänder matcherna!Bladman skrev:Ehhh, dödsstraff! Värre kan det fan inte bli!Halford skrev:Roligt att du nämnde det. Var i Örnsköldsvik nu i helgen och gick på hockey i Swedbank arena. Just den ramsan hördes från MoDo-klacken vid ett tillfälle. Verkade dock inte som att det var så populärt att dra igång den.pekka21 skrev:Snart hör man väl FFF-HTB av något lag, undrar vilka som blir först för det är nog bara en tidsfråga.
-
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, så typiskt en Sillstrypare. Är det så jävla svårt att skapa ''tryck'' i en hall med 12 000 personer, när det bara finns en ramsa som rullar hela tiden. Alla sitter som galna och klappar tills händerna spricker, klart som fan att det blir en hög ljudnivå. Sången hör man dock inget alls av i nån av Sveriges arenor förutom Globen/Hovet, Karlstad (till viss del) och Linköping.Stefan_Larsson skrev:Vem fan bryr sig. Att ha en varierad repertoar och sjunga i kör är bara viktigt i Globen. Tacka vet jag 12044 som sjunger samma ramsa så att ljudet rullar runt i Kålleseum. Decibelnivån är det viktiga. Frö-lun-da!
Sjunger avgå Johnny...