Göran Lambertz - JK!oswä0216 skrev:Göran?
Va sysslar supportrarna med??!!
vet ej vem denne är...
Men JK måste sätta upp klara regler om vad som gäller på läktaren.
Exempel: JK behåller makten för om en supporter är lämplig på läkteren. Om JK tillsammans med polis tar hand supportern och portar honom från alla evenemang i framtiden så är han/hon inte längre ett problem. Problemet är att JK inte får ta del av idetifierings materialet som polisen har så blir det svårt.
Exempel: JK behåller makten för om en supporter är lämplig på läkteren. Om JK tillsammans med polis tar hand supportern och portar honom från alla evenemang i framtiden så är han/hon inte längre ett problem. Problemet är att JK inte får ta del av idetifierings materialet som polisen har så blir det svårt.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 87,00.html
e det senaste som har hänt i frågan i det som hände i linköping..
ja det e ju bara att läsa...
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Ja just Aftonbladet är ju sanningsvittnen...tess81 skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 87,00.html
Sju sorters apa!

Hur resonerar du egentligen om man får fråga?oswä0216 skrev:vet ej vem denne är...
Menar du att några privatpersoner ska ansvara för tusentals personer och säga vem som ska va där och inte va där?
Jag tror att oswä0216 menar att resandet skall organiseras av Järnkaminerna och endast dessa som är med denna resa skall få stå på klackplats och det är också endast dessa som Järnkaminerna ansvarar för.Rimo skrev:Hur resonerar du egentligen om man får fråga?oswä0216 skrev:vet ej vem denne är...
Men oswä0216 måste sätta upp klara regler om vad som gäller på läktaren.
Exempel: JK behåller makten för om en supporter är lämplig på läkteren. Om JK tillsammans med polis tar hand supportern och portar honom från alla evenemang i framtiden så är han/hon inte längre ett problem. Problemet är att oswä0216 inte får ta del av idetifierings materialet som polisen har så blir det svårt.
Menar du att några privatpersoner ska ansvara för tusentals personer och säga vem som ska va där och inte va där?
Original Frasse skrev:Ja just Aftonbladet är ju sanningsvittnen...tess81 skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 87,00.html
nä det har jag inte sagt att dom är.. jag sa att det var det senaste som stod i den frågan... eller det senaste som jag hade sett i alla fall. sen vet jag att man inte ska tro på allt vad aftonbladet säger.. men det är ju ändå kul att läsa.jag menar hela artikeln behöver ju inte vara fel/falsk..eller hur???