isolerad skrev:@TCSAgent på twitter skvallrar om att en nordamerikansk spelare är klar för SHL. Vågar man hoppas på en center?
Tveksamt att det rör sig om oss. Skulle gissa att det är typ Modo eller Brynäs kanske? Egentligen kan det vara vilket lag som helst, förutom Djurgården.
Någon som vet status på Mika Hannula? Känns inte som en optimal värvning, men en chansning som inte behöver vara så dyr givet hans resultat och status de senaste säsongerna.
bubba skrev:Någon som vet status på Mika Hannula? Känns inte som en optimal värvning, men en chansning som inte behöver vara så dyr givet hans resultat och status de senaste säsongerna.
isolerad skrev:@TCSAgent på twitter skvallrar om att en nordamerikansk spelare är klar för SHL. Vågar man hoppas på en center?
Tveksamt att det rör sig om oss. Skulle gissa att det är typ Modo eller Brynäs kanske? Egentligen kan det vara vilket lag som helst, förutom Djurgården.
Antagligen är det så.
Modo tror jag på. Tror inte vi tar in nån nu när Lauritzen är påväg tillbaka.
Celes skrev:Nystrøm utlånad till Oskarshamn alltså, vad tycker herrarna om detta?
Førstår inte varfør man inte testade honom i ett par SHL matcher før att se vad han går før...ni som såg PSG Zlin igår, hur var han då?
Tycker han har sett bra ut i de matcher han spelat. Han brände några lägen igår, men har bra fart på grillorna och är en teknisk spelare. Tycker dock utlåningen är bra, får chansen till mycket speltid i A-lagshockey och bra att man kan ta hem honom när som helst ifall det blir skador i vårt lag.
Celes skrev:Nystrøm utlånad till Oskarshamn alltså, vad tycker herrarna om detta?
Førstår inte varfør man inte testade honom i ett par SHL matcher før att se vad han går før...ni som såg PSG Zlin igår, hur var han då?
Från början var det en väldigt konstig värvning och att han blev utlånad i stort sett till Timrå och han lyckades inte ta en plats hos dom ens och nu till IKO är ingen högoddsare och är nog det sista vi har sett av honom i DIF om vi inte får en massa forwardsskador.
Är inte den förste av Challes "kanonvärvningar" som lånas ut och inte den siste heller.
Synd att vi får en extra lönekostnad och bära på eftersom IKO inte betalar hela lönen
Jag förstår inte var man valde att inte spela Erik Nyström från första början på försäsongen. Var han skadad eller helt enkelt petad?
Det jag såg från honom igår mot PSG Zlín var sjukt lovande, de få byten han hade dvs.
Och jämförelsen med Sörensen håller jag faktiskt med om, åtminstone när det kommer till skridskotekniken.