pulverapa skrev:Nu var det ju 100 rubel det gällde när Truchno gör poäng.
Och varför har inte daniel942, Salas och Sjöwall ställt upp ännu!? Fy!
Sjöwall hade ju något om att han skulle pynta de gånger Ahlenkedjan fick in pucken i offensiv zon utan dump. Han har väl tagit bort tippet eftersom den kedjan varit bäst hittills
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Blir nog mer någonting om att varje gång en motståndarspelare blöder, svimmar eller så - så donerar jag en summa!
Plus 20% på alla vinster jag gör när DIF är inblandat (vinst/x/förlust).
Pulvret, aka Bajen-Jannes granne utmanade mig på Twitter och jag måste ju givetvis redogöra för det här.
Motsvarande 100 ryska rublar för varje mål mot knätofsarna, varje mål från kung Honkens långa klubba och varje gång gubben i utv.båset närmast A10 får problem med dörren.
Gubben verkar dock blivit utbytt till en yngre modell men det hör inte hit.
För varje period DIF vinner lägger jag 10 riksdaler.
För varje poäng Sören gör lägger jag 10 riksdaler.
För varje match vi släpper in 0 eller 1 mål lägger jag 10 riksdaler.
För varje Hattrick lägger jag 100 riksdaler.
Ta gärna med tidigare två matcher, jag är alltså uppe i totalt 50:-. (två vunna perioder samt endast 1 insläppt mot Lajkers och två poäng av Sören)
Senast redigerad av MarcusDaze den 2014-09-16 19:39:46, redigerad totalt 1 gånger.
Axel_K skrev:Jag tycker väl att Englunds tackling igår var ganska tung? Likaså Ahlens två tacklingar mot Växjös "backtuffing" (han tappade ju nästan hjälmen ena gången). Men det är väl en definitionsfråga skulle jag tro!
Dessa plus att Hank har gjort någon propp som väckte hela laget mot Växjö.
Så jag får det till 80kr hittills.
Är hemma på svensk mark igen och har nu ÄNTLIGEN fått se dokumentären. Jävlar va ni är grymma! Saknar ord.. Ja. Jag saknar verkligen ord.
Ni är så jävla bra! Vi är så jävla bra. Vi är tillbaka!
Längtar tills jag får ställa upp min "special edition" box i hyllan!
MarcusDaze skrev:Är hemma på svensk mark igen och har nu ÄNTLIGEN fått se dokumentären. Jävlar va ni är grymma! Saknar ord.. Ja. Jag saknar verkligen ord.
Ni är så jävla bra! Vi är så jävla bra. Vi är tillbaka!
Längtar tills jag får ställa upp min "special edition" box i hyllan!
Någon mer än jag som inte kommer vidare på Föreningsinsamling när man försöker betala via kontokort? När alternativen för vilken typ av kontokort som ska användas står det bara och laddar...