Nej. Vi har 9 och fribourg har 11. Vi möter dom i nästa/sista matchen. Tar vi 2 får dom 1. Då blir tabellen 12 för fribourg och 11 för oss.Godnoken skrev:Yes!Mattias_87 skrev:Två poäng räcker för att gå vidare i nästa match va?
CHL: Djurgårdens IF - PSG Zlin 23/9 2014
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: CHL: Djurgårdens IF - PSG Zlin 23/9 2014
Tack till er som drog igång "bättre än gnaget" när kvällens publiksiffra (871 tappra) presenterades för kvällens garv.
Härliga DIF!
Härliga DIF!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
11p ser ut att räcka för att gå vidare som en av fem bästa tvåor.
Haha ja, märkte det.MarcusDaze skrev:Nej. Vi har 9 och fribourg har 11. Vi möter dom i nästa/sista matchen. Tar vi 2 får dom 1. Då blir tabellen 12 för fribourg och 11 för oss.Godnoken skrev:Yes!Mattias_87 skrev:Två poäng räcker för att gå vidare i nästa match va?

Hjärnan har inte gått på högvarv de senaste dagarna iallafall..
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Finns det några highlights från matchen?
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
På svt play.
- Cirith Ungol
Nu ska jag vara väldigt fyndig och säga: Czechmate!
Såg inte på matchen då jag inte kan se SVT-play i utlandet, men det verkar ha varit en trevlig match av resultatet att döma. Förvisso gnagetsiffror gällande publiken, men med tanke på hur jäkla sent man kommer hem efter en hockeymatch som börjar 19 så kan jag ändå förstå att barnfamiljer och folk som jobbar inte tycker att det är värt.
Såg inte på matchen då jag inte kan se SVT-play i utlandet, men det verkar ha varit en trevlig match av resultatet att döma. Förvisso gnagetsiffror gällande publiken, men med tanke på hur jäkla sent man kommer hem efter en hockeymatch som börjar 19 så kan jag ändå förstå att barnfamiljer och folk som jobbar inte tycker att det är värt.
Var höll alla hus ikväll!?! Nu vet jag hur det känns att gå på hockey som gnagare, eller ja nästan iallafall skillnaden var att vi vann!
Men skärpning för f-n!
Men skärpning för f-n!
2014-04-07, vad hände?
Precis som jag skrev. Det här var skitkul. Ni som inte var där, vilket var en hel del missade en grym Djurgårdskväll.20002001 skrev:Äsch, det här ska bli skitkul! Vi ska vidare från gruppen och visa upp oss mer i Europa!
Ses på Hovet.
Tre dagar DIF i rad, ikväll hovet, imorgon Tele2 och torsdag Hovet. Helvete vad kul!
Sov gott nu Djurgårdsvänner, ladda rösten så ses vi på Tele2 imorgon och kör mot Europa och så ses vi på Hovet på torsdag!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Säger bara en sak - tur att inte Jiri Marusak lirar för oss längre
Ironi?Donkels skrev:Säger bara en sak - tur att inte Jiri Marusak lirar för oss längre
Vem var deras "top scorer"? Satan va bra han var idag.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Känns lite som att matchen flugit under radarn. Utöver hemsidan har exponeringen varit noll och ingenting. Jag hade gått om jag kunnat men det fick bli svtplay för kvällen.Jepe skrev:Var höll alla hus ikväll!?! Nu vet jag hur det känns att gå på hockey som gnagare, eller ja nästan iallafall skillnaden var att vi vann!
Men skärpning för f-n!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Trevlig match även om publiksiffran (och därmed stämningen) var kass. Matchstart 20.05 (planerat) är verkligen inget som drar publik.
Kvällens känga går till Globengaraget som inte lyckades ha bommarna öppna vid utfart så det blev kö på väg hem trots publiksiffran. Tyvärr inte första gången det problemet inträffat.

Kvällens känga går till Globengaraget som inte lyckades ha bommarna öppna vid utfart så det blev kö på väg hem trots publiksiffran. Tyvärr inte första gången det problemet inträffat.

”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem