Biljettråden
Re: Biljettråden
Jävligt störande att man får köpa skitbiljetter för att alla bra är sålda, sen släpps det nya bättre platser efteråt, likadant i premiären.
Saknar ticnet, där var det mycket lättare att välja platser bland tillgängliga biljetter.
Saknar ticnet, där var det mycket lättare att välja platser bland tillgängliga biljetter.
Måste man hämta ut biljetter vid insläpp när man har köpt här ifrån hemsidan?
Går det inte att hämta ut ett par timmar innan?
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Intresserad av samma fråga.Stiwky skrev:Måste man hämta ut biljetter vid insläpp när man har köpt här ifrån hemsidan?
Av erfarenhet så hämtar du biljetten i samband med entre till arenan, men skulle vara skönt att hämta upp den innan då jag befinner mig i globenområdet hela dagen.
Ni ska ha fått mail angående detta, det fick jag. Hursom så kan ni hämta biljettrrna i shopen fram till 16.00. Efter det gäller entrén from 1730.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag fattar inte heller det där. Nu kom det upp biljetter IGEN på långsidan som inte varit där på flera dagar. Skumt.Mange_H skrev:Jävligt störande att man får köpa skitbiljetter för att alla bra är sålda, sen släpps det nya bättre platser efteråt, likadant i premiären.
Avskaffa tre mot tre.
Det är inte så att det hänger ihop med det nya biljettreturneringssystemet då?
Men ja, AXS är värdelöst oavsett. Och då har de ändå inte varit lika usla som i fotbollen.
Men ja, AXS är värdelöst oavsett. Och då har de ändå inte varit lika usla som i fotbollen.
- Mattias_87
Som jag förstår det så ska djurgårdsklacken få sin globenbiljett vid entre 6 idag med klackkortet?
Avskaffa tre mot tre.
Nej, bara de utan klackkort behöver hämta ut biljett till klacken. Vi med använder klackkortet som vanligt. Entre 6, vi står på södra kortsidan.Mattias_87 skrev:Som jag förstår det så ska djurgårdsklacken få sin globenbiljett vid entre 6 idag med klackkortet?
http://www.difhockey.se/artikel/4617/
Biljettråden
Jag har lösbiljett, har jag fattat det rätt att jag tar kort på min biljett, skickar till en kompis som kan intyga att jag ska på matchen och loggar in med hans Apple ID i entrén?
Det ska vara så krångligt nu för tiden...
Det ska vara så krångligt nu för tiden...
Tänkte köpa biljetter till DIF-Brynäs 4okt men det står utsålt. Kan det stämma, 2,5 vecka innan match?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Svårt att tro det, men kul om det skulle vara så! Det är ändå en lördagsmatch.Mange_H skrev:Tänkte köpa biljetter till DIF-Brynäs 4okt men det står utsålt. Kan det stämma, 2,5 vecka innan match?
Om det inte är det, vilket är mest sannolikt, så är det dåligt av DIF Hockey att inte fortsätta släppa biljetter så folk kan köpa. Maila DIF och kolla!
DIF!
- Daniel942
Returer kallas detMattias_87 skrev:Jag fattar inte heller det där. Nu kom det upp biljetter IGEN på långsidan som inte varit där på flera dagar. Skumt.Mange_H skrev:Jävligt störande att man får köpa skitbiljetter för att alla bra är sålda, sen släpps det nya bättre platser efteråt, likadant i premiären.

DIF!
Kan vara så då det är fotboll samma dag mot Gefle.Mange_H skrev:Tänkte köpa biljetter till DIF-Brynäs 4okt men det står utsålt. Kan det stämma, 2,5 vecka innan match?
- Jimmy Peterson
- Kontakt:
Hej Mange, vi ska se över biljettsituationen i morgon. Så länge kan du boka på http://biljetter.difhockey.se/globenMange_H skrev:Tänkte köpa biljetter till DIF-Brynäs 4okt men det står utsålt. Kan det stämma, 2,5 vecka innan match?
- Daniel942
Det där är ju för annandagsmatchen? 4 Oktober ville Mange se hockey!Jimmy Peterson skrev:Hej Mange, vi ska se över biljettsituationen i morgon. Så länge kan du boka på http://biljetter.difhockey.se/globenMange_H skrev:Tänkte köpa biljetter till DIF-Brynäs 4okt men det står utsålt. Kan det stämma, 2,5 vecka innan match?

DIF!