Nej våra spelare har bara aldrig satts under press tidigareJim Morrison skrev:Är vårt PP sönderläst redan?
SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
Re: Sv: SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Re: SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
Nej det är segt som sirap i allt. Detta är plågsamt att se, ser ut som de har bly i grillorna och alla Linköpingsspelare är minst ett huvud längre och 20kg tyngre.Jim Morrison skrev:Är vårt PP sönderläst redan?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Helt jävla vidrigt att det inte är matchstraff på överfallet. Rahimi slutar aldrig att förvåna, utan det minsta tvivlet den största och fulaste grisen i SHL. Jävla nöt.
Sen är motståndet för bra för vårt PP. Vi har inte en chans att spela oss ur pressen, varken mot lhc eller lejkers. Kommer funka mot Leksand, Modo, Brynäs och Örebro, i övrigt lär vårt PP inte lyckas nämnvärt.
Sen är motståndet för bra för vårt PP. Vi har inte en chans att spela oss ur pressen, varken mot lhc eller lejkers. Kommer funka mot Leksand, Modo, Brynäs och Örebro, i övrigt lär vårt PP inte lyckas nämnvärt.
Yeeeeeeeees
- Jim Morrison
Möcke bra! Alvarez, så skönt!
'Oändlig' potential i honom på SHL-nivå.
'Oändlig' potential i honom på SHL-nivå.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-09-15 18:25:14, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Så jävla bra! Snyggt!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
SÅJA! Snyggt
JA! Antar att det är tålamod som gäller den här säsongen.
YEAH!Jim Morrison skrev:Är vårt PP sönderläst redan?
Snyggt Samme och Alvarez!!!
Ock kyligt av Samuelsson att passa
Jag jinxade mig själv, plötsligt var det raketer!Praetori skrev:Nej det är segt som sirap i allt. Detta är plågsamt att se, ser ut som de har bly i grillorna och alla Linköpingsspelare är minst ett huvud längre och 20kg tyngre.Jim Morrison skrev:Är vårt PP sönderläst redan?

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Samuelsson är så snuskigt bra och kylig. Men vad gör LHC på blå? Haha 

Vårt riktiga pp, kedjan med Högga är bra, den med deilert är ej bra. Deilerts får 1.20 min varje pp. Byt startpp nu! [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Jim Morrison
Haha, nä, det du skrev stämmer fortfarande i numerärt överläge. Ser segt ut. Hoppas det är en form-fråga bara.Praetori skrev:Jag jinxade mig själv, plötsligt var det raketer!Praetori skrev:Nej det är segt som sirap i allt. Detta är plågsamt att se, ser ut som de har bly i grillorna och alla Linköpingsspelare är minst ett huvud längre och 20kg tyngre.Jim Morrison skrev:Är vårt PP sönderläst redan?![]()
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
DIF_Soldier skrev:Kommentatorn som döper om alla Michael/motsvarande till Mikkel.
Stööört jävla irriterande.
Agree, definitivt en sak jag inte saknat från SHL.
Får nästan högt blodtryck av sånt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan