Hyll för det här initiativet. Nu kommer minnet att leva kvar för alltid!
Samtidigt så släppte vi in ett mål i slutsekunderna i bortamötet senare som tog bort det där i öppen kasse... Så hade vi inte släppt in det hade vi inte legat ett bakom Rögle inför sista.blundeer skrev:Tänkte på det jag också!mb81 skrev:En sak jag tänkte på och var tvungen att kolla upp nu när jag kollade dokun var att skulle inte rögle plockat målisen mot oss på hovet så skulle vi inte haft premiär i elitserien imorgon. Så sjukt små marginaler!
Högström framförallt. Går in och är över 1p per match i Kvalserien. Det är en ganska schysst debut i en klubb vars förväntningar på prestation ibland är övermänskliga.Jim Morrison skrev:Fantastisk. Gåshud vid vissa klipp. Fan, man hade nästan glömt bort hur många kvalseriehjältar vi hade. Sörensen, Högström, Jakobs och Honken måste ha spelat sitt livs bästa hockey. Får lite ångest när jag ser spelare som inte blev kvar prata, analysera och fira. Man skulle velat ha med alla upp till Elitserien, men förstår samtidigt att det inte hade fungerat.
Jakobs måste förresten vara definitionen på "Mr Clutch".
Det är nog det vi är mest glada över. Att minnena från dessa två år finns att återuppleva. Om och om igen.Manijock skrev:Sjukt att man fortfarande får fjärilar i magen när man ser avslutningen från hemmaderbytÄven stressen under väntan efter sista matchen uppenbarade sig igen. Sjukt att alla känslor kan komma tillbaka igen genom att se det genom en skärm.
Hyll för det här initiativet. Nu kommer minnet att leva kvar för alltid!
Gurra och jag tackar för alla fina ord. Tack!Jonte skrev:Nog för att jag hade förväntat mig något bra men det där var ju... ja, vad ska jag säga. Fy helvete vad vackert!
Tack! Sitter nu här med ett leende som nästan är lika stort som när det hände. Jag skrek till och med rätt ut vid ett av målen, hade jag knappast väntat mig.
Det här var så långt över vad jag kunnat tro. Bättre tändvätska inför imorrn och resten av säsongen går knappast att skapa. Nu jävlar mot #17!
TACK!!
Tack! Alltså verkligen Tack!Magnutz skrev:Gurra och jag tackar för alla fina ord. Tack!Jonte skrev:Nog för att jag hade förväntat mig något bra men det där var ju... ja, vad ska jag säga. Fy helvete vad vackert!
Tack! Sitter nu här med ett leende som nästan är lika stort som när det hände. Jag skrek till och med rätt ut vid ett av målen, hade jag knappast väntat mig.
Det här var så långt över vad jag kunnat tro. Bättre tändvätska inför imorrn och resten av säsongen går knappast att skapa. Nu jävlar mot #17!
TACK!!