Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Salas »

Jepe skrev:Är inte A26 på spelarbåsen sida? "Leksandzonen" börjar på A28...
Du har helt rätt, jag såg det ur ett omvänt perspektiv. Så A26 är precis som Jepe skriver på sidan där spelarbåsen är.
Men inte har A26 skymd sikt av båsen? A26 börjar vid sidan av båsen.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

android skrev:Fel tråd kanske men ansvariga på DIFhockey måste ju ligga på AXS. Skulle kolla hur det ser ut med platser på AXS. Går in på DIF - Växjö och får upp relaterade events till höger. Av fem event är fyra till aiks hemmamatcher och en är till bajens match. Vet att det var likadant i fotbollen tidigare, så jävla märkligt.
Det är väl dock AXS minsta problem. Hela hemsidan är en stor katastrof.
Trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga det, men jag saknar ticnet. Funktionen att fritt kunna välja sina platser är otroligt bra.
medu82

Inlägg av medu82 »

Salas skrev:
android skrev:Fel tråd kanske men ansvariga på DIFhockey måste ju ligga på AXS. Skulle kolla hur det ser ut med platser på AXS. Går in på DIF - Växjö och får upp relaterade events till höger. Av fem event är fyra till aiks hemmamatcher och en är till bajens match. Vet att det var likadant i fotbollen tidigare, så jävla märkligt.
Det är väl dock AXS minsta problem. Hela hemsidan är en stor katastrof.
Trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga det, men jag saknar ticnet. Funktionen att fritt kunna välja sina platser är otroligt bra.
Helt jävla bisarrt att man inte kan välja sin egen plats i AXS... Speciellt om man som säsongare vill dra med sig en polare eller två... "alltså du kan sitta 2 rader ovanför mig hoppas de är lugnt, vi kan ju skrika lite till varann..."
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
Andspe

Inlägg av Andspe »

Någon som har koll på hur många säsongskort som sålts?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
blundeer

Inlägg av blundeer »

Sitter här och tänkte beställa biljetter till Djurgården - Brynäs den 4 oktober. På AXS så verkar det som att nästan alla sektioner är slutsålda? Kan det stämma att biljetterna till den här matchen gått åt så hårt?
Henke_F
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henke_F »

blundeer skrev:Sitter här och tänkte beställa biljetter till Djurgården - Brynäs den 4 oktober. På AXS så verkar det som att nästan alla sektioner är slutsålda? Kan det stämma att biljetterna till den här matchen gått åt så hårt?
Det kan det nog ha gjort eftersom DIF-Gefle matchen i fotboll går tidigare på dagen, så är nog många som tänkt gått på bägge.
Djurgåntillsjagdör

Inlägg av Djurgåntillsjagdör »

HALLÅ! hur kan det inte vara utsålt än??
blundeer

Inlägg av blundeer »

Henke_F skrev:
blundeer skrev:Sitter här och tänkte beställa biljetter till Djurgården - Brynäs den 4 oktober. På AXS så verkar det som att nästan alla sektioner är slutsålda? Kan det stämma att biljetterna till den här matchen gått åt så hårt?
Det kan det nog ha gjort eftersom DIF-Gefle matchen i fotboll går tidigare på dagen, så är nog många som tänkt gått på bägge.
Det gick att boka om jag bokade via difhockey.se
mb81

Inlägg av mb81 »

Finns fortfarande biljetter kvar till imorgon. Ni som inte bokat än, vad väntar ni på???
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Vad är det för fel på AXS?
En stund är allt slutsålt.
Nästa stund finns det bara skymd sikt.
Och nu helt plötsligt några timmar innan matchen finns det en flertalet bra långsideplatser kvar?

Hur jävla svårt ska det vara att släppa allt på en gång bara? Det är ju sjukt många som måste ha mötts av skylten att allt är slutsålt, när det i själva verket inte stämmer. Jag tycker det är uselt.
marcus_

Inlägg av marcus_ »

Har en biljett över på sektion a7 till kvällens match. Skicka pm vid intresse
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

är det någon som har hört något om siffra mot trottoar if? senast jag hörde var 9500 och ltie svårt att tyda på axs
Bengan08

Inlägg av Bengan08 »

sthlm1891 skrev:är det någon som har hört något om siffra mot trottoar if? senast jag hörde var 9500 och ltie svårt att tyda på axs
jag vet att den nu är över 10,000 men DIF Hockey är katastrofala på att Haussa matcher!
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Bengan08 skrev:
sthlm1891 skrev:är det någon som har hört något om siffra mot trottoar if? senast jag hörde var 9500 och ltie svårt att tyda på axs
jag vet att den nu är över 10,000 men DIF Hockey är katastrofala på att Haussa matcher!
Så sant så sant, inlägg på twitter,facebook och ett mail/nyhet så är det klart..tar inte lång tid
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Salas skrev:Vad är det för fel på AXS?
En stund är allt slutsålt.
Nästa stund finns det bara skymd sikt.
Och nu helt plötsligt några timmar innan matchen finns det en flertalet bra långsideplatser kvar?

Hur jävla svårt ska det vara att släppa allt på en gång bara? Det är ju sjukt många som måste ha mötts av skylten att allt är slutsålt, när det i själva verket inte stämmer. Jag tycker det är uselt.
Nu har det släppts en massa bra platser på övre långsida som inte fanns där innan. Frågan är om det beror på axs eller difhockey. Kanske vi släpper en del när vi inser att det inte kommer säljas via våran egen hemsida?
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar