Om han ser till att antalet mål överstiger antalet frilägen han bjuder på så...Skidlöparn skrev:Deilert, är det han som ska bli årets värvning?
CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Re: CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Kanna på Kanna på
- Jim Morrison
Deilert är årets Hersley!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför känns det ofta som våra motståndare har demonkeepers?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Vehanen är jävligt bra. Förstår inte varför han spelar i DEL. 1.66 GAA och .932 i SVS% i KHL förra säsongen.Praetori skrev:Varför känns det ofta som våra motståndare har demonkeepers?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Måste faktiskt erkänna att jag tycker dom gula tröjorna vuxit och är jävligt snygga
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- Jim Morrison
Nyström har riktigt fina händer alltså.
Fortfarande svinäckligt att brallorna och det blåa är så mörkt att det ser svart ut.4.9.5 skrev:Måste faktiskt erkänna att jag tycker dom gula tröjorna vuxit och är jävligt snygga
Snygg save av Tellan btw =)
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Han är ju så lite back i sitt spelsätt att han skulle kunnat varit en center eller nåt istället.Vikas skrev:Om han ser till att antalet mål överstiger antalet frilägen han bjuder på så...Skidlöparn skrev:Deilert, är det han som ska bli årets värvning?
Jag säger inte att han inte har defensiva kvalitéer men frågan är om han inte är "nyttigare" som offensiv spelare än defensiv om man bortser från klassiska positioner.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
BMW och fri förbrukning av käsewurst?Jim Morrison skrev:Vehanen är jävligt bra. Förstår inte varför han spelar i DEL. 1.66 GAA och .932 i SVS% i KHL förra säsongen.Praetori skrev:Varför känns det ofta som våra motståndare har demonkeepers?
Kul att så många sågat deilert och så har han gjort massa poäng 
Skickat från min D6503 via Tapatalk

Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Är de bara jag som tycker att vi ofta blir bortplockade vid tekningarna.
Man kan ju inte annat än älska hans otroligt kontrollerade returer. Pucken verkar alltid gå exakt dit han vill.Henke_F skrev:4.9.5 skrev: Snygg save av Tellan btw =)
Hjälpte inte tillräckligt att ge tyskarna massa PP, så nu utökar de bidragen.järnkaminen82 skrev:Är de bara jag som tycker att vi ofta blir bortplockade vid tekningarna.