CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Re: CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Skönt att vi är effektiva........
Ja, det tycker jag! 

Effektiva och kliniska!bastis7 skrev:Skönt att vi är effektiva........
- Jim Morrison
Deilert fortsätter leverera i power play. Och Ljungh, vår kanske vassaste forward på försäsongen ändå?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-09-07 15:01:10, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Högström kan vara den bästa backvärvningen som gjorts i den här föreningen på mycket mycket länge. Fan jag skrev när han kom att han kunde bli bra men satan vad han är kung i PP.
Om vi får behålla Englund lite längre kan han nog också bli ruggig.
Om vi får behålla Englund lite längre kan han nog också bli ruggig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Din fula tyskunge.
Kan ingen slå in pannbenet på Henry Hasse - jäkla sauerkrauttysk
Haha kommentatorn "Jag vet inte om det finns något djur som heter islöven?"
Antagligen inte, nej. I och för sig finns det nog inget djur som heter islejon eller.
Antagligen inte, nej. I och för sig finns det nog inget djur som heter islejon eller.
Gör mål på varenda PP han orsakar istället, ett mycket bättre straff om han blir hatad av sina egna supportrar.Donkels skrev:Kan ingen slå in pannbenet på Henry Hasse - jäkla sauerkrauttysk

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Berling ser förjävla risiga ut och dessutom väldigt tröga i skridskoåkningen och vändningarna.
pulverapa skrev:Haha kommentatorn "Jag vet inte om det finns något djur som heter islöven?"
Jag hörde dock "Islejon" och inte löv..
Lynxlynx skrev:pulverapa skrev:Haha kommentatorn "Jag vet inte om det finns något djur som heter islöven?"
Jag hörde dock "Islejon" och inte löv..
Så kanske det var. Kan inte svära på att jag hörde islöven.

Ja efter att vi har avgjort matchen så ska han sänkasPraetori skrev:Gör mål på varenda PP han orsakar istället, ett mycket bättre straff om han blir hatad av sina egna supportrar.Donkels skrev:Kan ingen slå in pannbenet på Henry Hasse - jäkla sauerkrauttysk