CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
- Lee Harvey Oswald
Re: CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Men asså skit i den här turnering, kan helt omöjligt ta detta seriöst med denna nivå
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Alltså kan vi inte ta in en mördarkedja nu?
Hank-Ahlen-Arnesson
Falk-AOM
Hank-Ahlen-Arnesson
Falk-AOM
- Jim Morrison
Tänk på dessa domare nu nästa gång ni känner er manade att klaga på domarna i Sverige. Vi är jävligt lyckligt lottade ändå.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilka pajasdomare, men bra av Falk efteråt trots att han är mycket mindre. Norells markering var inte bra men det har ni väl redan avhandlat. Underbart med Tellan i mål. Goooo DIF!
Jag kan bara hålla med allihopa här. Domarna ser själva till att den här turneringen aldrig kan tas på allvar. Jävlar vad patetisk nivå det är. Herregud...
börjar förstå det, men sen ser man en NHL match och så är man där igenJim Morrison skrev:Tänk på dessa domare nu nästa gång ni känner er manade att klaga på domarna i Sverige. Vi är jävligt lyckligt lottade ändå.
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- Jim Morrison
Omöjlig standard att leva upp till. Och det klagas väldigt mycket i matchtrådarna där också.4.9.5 skrev:börjar förstå det, men sen ser man en NHL match och så är man där igenJim Morrison skrev:Tänk på dessa domare nu nästa gång ni känner er manade att klaga på domarna i Sverige. Vi är jävligt lyckligt lottade ändå.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Så går det när man sätter 3 tyskar och en schweizare att döma. CHLs domarsystem är om möjligt ännu mer pajasaktigt än själva domarna. Att domarna inte skulle vara från ena landet som spelar kan jag tycka vore självklart, men CHL tycker tvärtom att det är en utmärkt princip att det ska vara så.Jim Morrison skrev:Tänk på dessa domare nu nästa gång ni känner er manade att klaga på domarna i Sverige. Vi är jävligt lyckligt lottade ändå.
Är det någon som har ett tips på något sätt att se på matchen? Jag har kanalen men det visas bara motorsport 

- Jim Morrison
DEL verkar vara en sån extrem pissliga. Plast, katastrofala domare, otränade spelare som tar till med 'tjuvnyp' när det går kasst, hälften av spelarna är lata nordamerikaner som vägrar försäsongsträna och det enda du hör på läktaren är hypnos från seanstrummor. Fy fan.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-09-07 14:19:18, redigerad totalt 1 gånger.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Stäng av domarn på livstid, allvarligt talat vilken jävla pajas, helt omöjligt att ta den här skiten på allvar.
Spela fult
http://www.magine.comlavrell skrev:Är det någon som har ett tips på något sätt att se på matchen? Jag har kanalen men det visas bara motorsport
Registrera dig så får du en gratis månad och du behöver inte registrera kreditkort för gratismånaden.
Går det att se matchen på något smidigt för den som inte har Eurosport 2?
Tyskar och C-Kanadensare borde livstidsbannas från alla turneringar då dom är djur - här gäller det att minimera skadorna inför premiären
Var det inte Honken Jr som sa att det inte var lika fysiskt i del
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,