CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Ny match och jakt på tre nya poäng. Nedsläpp 14:35.
Re: CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Skiter egentligen i resultatet.
Bara vi slipper skador.
Please?
Bara vi slipper skador.
Please?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Schiesser i resultatet bara vi tar oss hem utan skadade Djurgårdare.
Utgår från fullkomligt kronusla "domare", larvig trumorgie och smygfeta exkanadicker med kort stubin.
Utgår från fullkomligt kronusla "domare", larvig trumorgie och smygfeta exkanadicker med kort stubin.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Scheisse Weissbieren Berlin
Vi slipper i alla fall han som drog klubban mellan bena på Högström.
Vart kan man se matchen?
Vart kan man se matchen?
Eurosport 2
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Vi kan väl ändå inte vinna gruppen nu?
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jo?Morwin skrev:Vi kan väl ändå inte vinna gruppen nu?
Vinner vi idag ligger vi på samma poäng som 1:an med lika många spelade. Och då är det 2 matcher kvar.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dessutom möter vi både lagen som just nu ligger före oss.Vikas skrev:Jo?Morwin skrev:Vi kan väl ändå inte vinna gruppen nu?
Vinner vi idag ligger vi på samma poäng som 1:an med lika många spelade. Och då är det 2 matcher kvar.
Allt i egna händer.
Självklart ska vi gå för seger idag. Det är oftast när man fegar och försöker spela safe som skadorna kommer.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Exakt. Vill se laget stå upp för varandra också. Ska tyskarna spela grisigt ska det kosta för dom också. Ska bli kul att se hur DIF tar sig an dagens match.BOMBOM BOUCHARD skrev:Dessutom möter vi både lagen som just nu ligger före oss.Vikas skrev:Jo?Morwin skrev:Vi kan väl ändå inte vinna gruppen nu?
Allt i egna händer.
Självklart ska vi gå för seger idag. Det är oftast när man fegar och försöker spela safe som skadorna kommer.
Född till sportchef.
Det är också när "tuskarna" ligger under och känner sig underlägsna som det fula spelet kommer. Jag känner i stort bara obehag inför matcherna i denna turnering. Kanske fick denna känsla sin början när Nils A fick knät söndertacklat mot brunäs.. men det är samtidigt jävligt bra om vi kan spela bra i turneringen eftersom det ger laget driv och svetsar samman manskapet ordentligt.
ScheissBären bör nedkrigas. Så säger vi.
ScheissBären bör nedkrigas. Så säger vi.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det absolut värsta som kan hända är att antingen Sören eller Tellan skadar sig. Det skulle vara proppen ur för mig här hemma och allt hockeysug skulle raseras. Måtte det inte ske!
MEN så fan att vi ska vika ner oss mot de där trumbankande gangstrarna. Finns inget värre än att förlora mot sådant där skabbigt slödder. Förra säsongen var det Bik bok nu är det Berlin.
Förresten, är Ahlén avstängd? Vet inte riktigt hur reglerna funkar i CHL. Hade det varit en svensk liga hade han suttit på en femmatchers avstängning samt en drös polisanmälningar från skitnödiga göteborgare.
MEN så fan att vi ska vika ner oss mot de där trumbankande gangstrarna. Finns inget värre än att förlora mot sådant där skabbigt slödder. Förra säsongen var det Bik bok nu är det Berlin.
Förresten, är Ahlén avstängd? Vet inte riktigt hur reglerna funkar i CHL. Hade det varit en svensk liga hade han suttit på en femmatchers avstängning samt en drös polisanmälningar från skitnödiga göteborgare.
Alvarez och Truhkno borta nu också. Ollas Mattsson ombytt! Dock måste jag hylla lite för att vi äntligen fick en liten utförligare frånvarorapport. Precis sådant DIF behöver jobba på. Samuelsson och Honken ska alltså vara aktuella för spel i premiären. Lauritzen står dock inte med?
Inte heller Arnesson är med idag. Något som jag dock tycker är lika bra då backuppsättningen måste lära sig att klara sig utan Linus. Lika bra att börja direkt!
Inte heller Arnesson är med idag. Något som jag dock tycker är lika bra då backuppsättningen måste lära sig att klara sig utan Linus. Lika bra att börja direkt!
- Jim Morrison
66. Marcus Sörensen - 41. Alexander Falk - 77. Erik Nyström

24. Daniel Fernholm - 73. Adam Ollas Mattsson.
Men detta gillar vi. Ta chansen nu Adam!

24. Daniel Fernholm - 73. Adam Ollas Mattsson.
Men detta gillar vi. Ta chansen nu Adam!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.