Okej, det går inte att fota av streckkoden och skicka då? Det går på fotbollen nämligen.mallavich skrev:Kan dessvärre inte maila den då det är biljett uthämtad i difshopen.Ja-ke den andre skrev:Jag hade gärna tagit den, men har tyvärr inte råd (student) att gå på matchen imorgon. Kan du maila den så tar jag den som sagt gärna, om det inte går så ge den till någon annan.mallavich skrev:Klackbiljett till hemmapremiären mot Växjö bortskänkes.
Kravet är att den lyckliga mottagaren står upp och sjunger hela matchen.
Jävla kräftskiva man lovat bort sig till..
Avhämtas där jag befinner mig, förslagsvis på hovet imorgon.
Biljettråden
- Ja-ke den andre
Re: Biljettråden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kontakta Jesper Björck annars o be om att den blir lämnad i Jakes namn i kassan(gjort så förr på säsongsbiljetterna)...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Stämmer biljetterna till leksandsmatchen den 17:e?
Såg att kortsidan var bokningsbar till Växjö-matchen nu, tänkte om man ska ha lite is i magen och se om det dyker upp bättre platser i Globen då.
Såg att kortsidan var bokningsbar till Växjö-matchen nu, tänkte om man ska ha lite is i magen och se om det dyker upp bättre platser i Globen då.
- Ja-ke den andre
Det funkar även för mig. Blir det för mycket jobb så ge den till någon annan!medu82 skrev:Kontakta Jesper Björck annars o be om att den blir lämnad i Jakes namn i kassan(gjort så förr på säsongsbiljetterna)...
- mallavich
- Säsongskort: Ja
Har lovat bort den via pm nu till en som är på hovet imorgon.Ja-ke den andre skrev:Det funkar även för mig. Blir det för mycket jobb så ge den till någon annan!medu82 skrev:Kontakta Jesper Björck annars o be om att den blir lämnad i Jakes namn i kassan(gjort så förr på säsongsbiljetterna)...
Nästa gång Ja-ke!
- Ja-ke den andre
Ok!mallavich skrev:Har lovat bort den via pm nu till en som är på hovet imorgon.Ja-ke den andre skrev:Det funkar även för mig. Blir det för mycket jobb så ge den till någon annan!medu82 skrev:Kontakta Jesper Björck annars o be om att den blir lämnad i Jakes namn i kassan(gjort så förr på säsongsbiljetterna)...
Nästa gång Ja-ke!
-
Någon som vet om man kan köpa biljett på plats till ikväll, t ex DIF-shopen? På AXS kommer det bara upp förslag om 170kr-biljetter och jag har tyvärr inte råd att betala mer än en studentbiljett.
Två biljetter över till matchen ikväll som bortskänkes.
Hämtas vid på Hovet
Hämtas vid på Hovet
Ska sticka utomlands och plugga ett år, polaren som skulle låna säsongsplåten har lite lagom till säsongsstarten tackat nej. Så, söker du ett säsongskort till klacken eller känner du någon som kan vara intresserad så hör av dig! Tänkte sälja för inköpspris men eftersom att jag e ute så sent är jag beredd att gå ner i pris.
Ps. Slutspelet ingår ds.
Ps. Slutspelet ingår ds.
Skulle vara kul med lite uppdateringar vad gällande hur mycket det är sålt till Växjö och Leksand. Verkar bara finnas ströplatser kvar om axs inte klantat sig som vanligt.
-
Flyttat till Uppsala från Skåne, så nu ska det upplevas fler matcher live!
Dock blir jag helt förvirrad när jag ska boka biljetter på AXS...
Det hade ju varit smart att markera hur DIF anfaller i Globen.
Hur är sikten på sektion A26? Fanns bara en plats där på rad 3.
Hur är det att sitta på andra etage, skulle ni tagit det istället?
Djurgården anfaller mot sin kortsida i första och tredje perioden. Alltså mot den vänstra kortsidan på AXS hemsida.DavidSvenne skrev:Flyttat till Uppsala från Skåne, så nu ska det upplevas fler matcher live!
Rad 3 på A26 är nog garanterat en ok plats. A26 är bredvid utvisningsbåsen, så skymd sikt lär du knappast drabbas av.
Övre etaget är väl annars att rekommendera. Riktigt bra blick över spelet, samt något billigare biljetter än på nedre etage.
-
Okej, tackar för ett snabbt och bra svar! Då förstår jag mycket bättre.Salas skrev:Djurgården anfaller mot sin kortsida i första och tredje perioden. Alltså mot den vänstra kortsidan på AXS hemsida.DavidSvenne skrev:Flyttat till Uppsala från Skåne, så nu ska det upplevas fler matcher live!
Rad 3 på A26 är nog garanterat en ok plats. A26 är bredvid utvisningsbåsen, så skymd sikt lär du knappast drabbas av.
Övre etaget är väl annars att rekommendera. Riktigt bra blick över spelet, samt något billigare biljetter än på nedre etage.
Blir mäktigt med några matcher i Globen!
Är inte A26 på spelarbåsen sida? "Leksandzonen" börjar på A28...
2014-04-07, vad hände?
Fel tråd kanske men ansvariga på DIFhockey måste ju ligga på AXS. Skulle kolla hur det ser ut med platser på AXS. Går in på DIF - Växjö och får upp relaterade events till höger. Av fem event är fyra till aiks hemmamatcher och en är till bajens match. Vet att det var likadant i fotbollen tidigare, så jävla märkligt.
Född till sportchef.