CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Någon mer som kollar på eurosport 2hd och har störningar?
- Jim Morrison
Fantastisk stämning från bortaklacken....
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bra fart ! Tror vi vänder de här!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ser på eurosport2 via canal digital. Sändningen hackar var och varannan minut.
Surt.
Bra fart när vi väl är fulltaliga. Bra pp.
Surt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Jag har eftersläpningar då och då men jag tror det beror på min dator.GT-Micke skrev:Någon mer som kollar på eurosport 2hd och har störningar?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ja tyvärrGT-Micke skrev:Någon mer som kollar på eurosport 2hd och har störningar?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ok surt. Kollar på Telias digitala tv. Hoppas det bättrar sig [FACE SCREAMING IN FEAR]
Håller vi upp farten och kan hålla oss ut ur utvisningsbåset så tror jag vi har en riktigt bra chans att vinna och vända det här.
Ja det tror ja med känns som dom hämta upp sig bra. Om bara puckarna kunde gå in med
- Thunder Bay Bombers
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Samma på comhem, sjukt irriterande.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ser på eurosport2 via canal digital. Sändningen hackar var och varannan minut.
Surt.
Jag tycker spelet ser bra ut. Väldigt rörliga och intensiva, vi blir ett jobbigt lag att möta i år. Bort med onödiga utvisningar bara.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Vad är poängen med ett instrumentförbud om det inte upprätthålls? Någon måste avgå snarast.
Helt okej insats såhär långt. Vi står på hälarna i början men kommer igen bra. Fortsätter vi såhär så vinner vi.
Helt okej insats såhär långt. Vi står på hälarna i början men kommer igen bra. Fortsätter vi såhär så vinner vi.
Jag har mild tourettes.GT-Micke skrev:Någon mer som kollar på eurosport 2hd och har störningar?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Lite småkul match. Domarna tar inte för spelförstörande moment, utan koncentrerar sig istället på att visa ut för spelförbättrande moment, såsom tacklingar.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
- Säsongskort: Ja
Jag har skickat flera tweets till både Jimmy å difhockey om trumman. Men inte fått nåt svar, skicka ni andra också. För så här kan vi inte ha de. Om de är förbjudet så är de förbjudet.
Satan vilken kass kvalité det är på Eurosport player. Så uselt, det går ju knappt att titta på.