CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Vi får träna BP i varje fall, får se det som något possitivt 

Jag tyckte den första var en liten putt?! Han förstärker ju som fan.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tellan sparas väl till den riktiga premiären.
Är det inte trumförbud?! Vem fan styr?
Kan du inte spara alla dina tankar och släppa boken i slutet av kvällen?ciirree skrev:Jag tyckte den första var en liten putt?! Han förstärker ju som fan.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2014-09-05 19:31:39, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Jag tycker båda var av putt-karaktären, även om jag kan köpa Holms utvisning..ciirree skrev:Jag tyckte den första var en liten putt?! Han förstärker ju som fan.
Holms utvisning kan jag köpa, men Englunds är ingenting, Berlin spelaren vänder sig om precis när Englund är framme och det ser värre ut än vad det är.
Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Asså herregud.DIF_Soldier skrev:Tellan sparas väl till den riktiga premiären.
Kan du inte spara alla dina tankar och släppa boken i slutet av kvällen?ciirree skrev:Jag tyckte den första var en liten putt?! Han förstärker ju som fan.
Senast redigerad av ciirree den 2014-09-05 19:39:17, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Det här Tyska laget är ett skämt, otroligt temposvagt och trögt.
Vinner vi inte med 2-3 mål är det underbetyg
Vinner vi inte med 2-3 mål är det underbetyg
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Shit. Mark Bell. Han har man inte sett på ett tag. Chicagos gamla youngguns med Bell, Daze, Calder 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jaha. Det blir en sån match.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi bränner allt och alla samtidigt som domarna verkligen VÄGRAR ge oss 5 mot 3 trots att de precis gav ett extremt billigt sådant åt andra lagen.
Berlin är för övrigt tokusla i defensiven. Gör vi inte minst 4 mål mot de här vet jag inte hur vi ska stå upp mot SHL-lag
Berlin är för övrigt tokusla i defensiven. Gör vi inte minst 4 mål mot de här vet jag inte hur vi ska stå upp mot SHL-lag
Nice snurr av Sören.. fick lite EG flashbacks förrutom att denna gick i normal speed och inte slowmotion!
Tycker ändå det är rätt OK inledning, himla bra ös i PP och borde resulterat! Känns hyffsat so far, bara stackars Mantas som jag inte riktigt fått något förtroende för ännu.
Tycker ändå det är rätt OK inledning, himla bra ös i PP och borde resulterat! Känns hyffsat so far, bara stackars Mantas som jag inte riktigt fått något förtroende för ännu.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Alltså. Spelar Holm center mellan Hank och Ahlén?
Tar ju hellre en spelare med kvalité som kanske bara kan spela 50% av matcherna jämfört med tre defensiva travestier.Lynxlynx skrev:På isen? Det är väl det som är skillnaden...Kall-El skrev:Så vår bästa forward hittills är pengar kastade i en sjö?4.9.5 skrev:Så samme borta igen snacka om att kasta pengar i sjön om han är borta redan nu
Vad är i sådana fall Nordlund, Deilert och Holm?
- Lee Harvey Oswald
Äh, så länge vi skapar lägen.Vikas skrev:Vi bränner allt och alla samtidigt som domarna verkligen VÄGRAR ge oss 5 mot 3 trots att de precis gav ett extremt billigt sådant åt andra lagen.
Orka vara orolig redan nu, vi kan väl spara det till slutet av november

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vinner vi inte mot isbären vet jag inte vad alltså.. Samuelsson hade hängt en vid detta laget.