Såg hela matchen igår! Jag hoppas vi får uppleva lika stor framgång nästa säsong!Rix skrev:
För att vi alla förtjänar att se detta igen!

(Hela matchen)
Såg hela matchen igår! Jag hoppas vi får uppleva lika stor framgång nästa säsong!Rix skrev:
För att vi alla förtjänar att se detta igen!
.....och då vet man aldrig hur detta hade slutat för oss gamla gubbar.Lee Harvey Oswald skrev:Det enda lilla störande momentet med denna historiska match är kommentatorn, som likt flertalet fans inte riktigt hade koll på målskillnadsdramatiken i slutskedet av matchen.
När rögle vände 0-1 till 3-1 säger han nåt i stil med,- kan inte se att DIF ska tappa detta.
Ett jävla mål ifrån i det läget
Vid ställningen 4-3 i sista minuten spelade rögle 6-4.
Det har hänt förut att lag gjort 2 mål en minut, framför allt om det verkligen är skarpt läge.
En Lasse Granqvist i högform hade gjort detta till en fulländad rysar-klassiker
Haha mitt starkaste minne ur slutscenerna.sensei skrev:Haha, en lirare som gör snö-änglar på isen vid stormningen, ser rätt kul ut
Det enda jag tänkte under sista minutrarna va typ; "Snälla ni, hoppa inte in på isen förrän allt är helt klart"BOMBOM BOUCHARD skrev:.....och då vet man aldrig hur detta hade slutat för oss gamla gubbar.Lee Harvey Oswald skrev:Det enda lilla störande momentet med denna historiska match är kommentatorn, som likt flertalet fans inte riktigt hade koll på målskillnadsdramatiken i slutskedet av matchen.
När rögle vände 0-1 till 3-1 säger han nåt i stil med,- kan inte se att DIF ska tappa detta.
Det har hänt förut att lag gjort 2 mål en minut, framför allt om det verkligen är skarpt läge.
En Lasse Granqvist i högform hade gjort detta till en fulländad rysar-klassiker![]()
Pulsen låg ett par slag ovan kritiska punkten redan som det var.
Du är inte ensam o tänka det... Var uppriktigt sagt förbannad över de puckona som stormade innan allt var klartciirree skrev:Det enda jag tänkte under sista minutrarna va typ; "Snälla ni, hoppa inte in på isen förrän allt är helt klart"BOMBOM BOUCHARD skrev:.....och då vet man aldrig hur detta hade slutat för oss gamla gubbar.Lee Harvey Oswald skrev:Det enda lilla störande momentet med denna historiska match är kommentatorn, som likt flertalet fans inte riktigt hade koll på målskillnadsdramatiken i slutskedet av matchen.
En Lasse Granqvist i högform hade gjort detta till en fulländad rysar-klassiker![]()
Pulsen låg ett par slag ovan kritiska punkten redan som det var.
Skulle blivit världens största fail om Hovet stormades och Rögle gick vidare! Haha.
Men är det verkligen 100% säkert....?minalman skrev:Vi är tillbaka!