Det jag menar är att vi borde göra det mer synligt. Visst är det klart att man kan uppmana alla att bli medlemmar men jag tror inte det ger så mycket. En barometer som sporrar och en sms-tjänst som gör det enkelt att stötta med en mindre summa. Ett donationskonto för större summor. Jag tror det skulle kunna dra en del kulor med allas hjälp!Rash skrev:Inte för att jag några större summor att bidra med, men många bäckar små...
Går väl fint att sätta in på samma konto som man betalar medlemskapet på. Och det är väl det bästa sättet att stötta och dessutom få lite i utbyte, att bli medlem i DIFhockey 2007/2008.
Men visst skulle man kunna göra en grej ett donations-konto som nog skulle kunna generera i lite extra deg.
Donationer
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag loggade faktiskt in för att starta en tråd som den här...
Jag lägger lungt de stålar jag tänkt lägga på slutspelsbiljetter.
Om alla tusentals som tänkt gå på kvartsfinalerna lägger en femhundring eller så skulle det bli ett bra tillskott till kassan.
Ska det här bli något gäller att vi får ut informationen via hemsidor, mail och utskick. Det krävs att några är beredda att jobba för att skapalite hause och tryck!
Jag lägger lungt de stålar jag tänkt lägga på slutspelsbiljetter.
Om alla tusentals som tänkt gå på kvartsfinalerna lägger en femhundring eller så skulle det bli ett bra tillskott till kassan.
Ska det här bli något gäller att vi får ut informationen via hemsidor, mail och utskick. Det krävs att några är beredda att jobba för att skapalite hause och tryck!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- Remy Lebeau
Bra!Remy Lebeau skrev:Mailade lite kortfattat om detta igår. Återkommer när jag får svar.Mans91 skrev:har nån skickat mail och frågat om det här ?
SSK klarade det här då ska vi också göra det! Om vi inte skulle klara av att få ihop tillräckligt med pengar kan man ju typ ge dom till den spelare som gör flest kassar nästa säsong... Nånting för att visa att vi fans verkligen stöttar!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Precis. Alla som inte är medlem - bli det NU!Rash skrev:Inte för att jag några större summor att bidra med, men många bäckar små...
Går väl fint att sätta in på samma konto som man betalar medlemskapet på. Och det är väl det bästa sättet att stötta och dessutom få lite i utbyte, att bli medlem i DIFhockey 2007/2008.
Men visst skulle man kunna göra en grej ett donations-konto som nog skulle kunna generera i lite extra deg.
Säg den glädje som varar