tyvär så är det väl mer av en tyst markering från in sida, syrran får gå dom matcher hon vill men känslan är mer orka bry sig om hockeyFalken16 skrev:Perfekt, jag en kille från min sons skola som inte hade råd att köpa säsongsbiljett i år, så din gåva blir typ som "sponsraenjunis". Hur vill du hantera överlämningen av säsongskortet?4.9.5 skrev:säsongskort bortskänkes så länge Pedofilskyddaren är aktiv i föreningen
Håller med om att valet av Putte är illa, men min kärlek till Djurgården är större än så. Väljer att skänka 200 kr nu till Djurgårdshjälpen då det verkar behövas nu mer än någonsin.
Challe hoppar av, vem tar över?
Re: Challe hoppar av, vem tar över?
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- Jim Morrison
Putte ser inte någon i klacksektionen som riktig Djurgårdare. Blir svårt att ha honom som sportchef för laget man 'ger sitt liv' för.Falken16 skrev:Perfekt, jag en kille från min sons skola som inte hade råd att köpa säsongsbiljett i år, så din gåva blir typ som "sponsraenjunis". Hur vill du hantera överlämningen av säsongskortet?4.9.5 skrev:säsongskort bortskänkes så länge Pedofilskyddaren är aktiv i föreningen
Håller med om att valet av Putte är illa, men min kärlek till Djurgården är större än så. Väljer att skänka 200 kr nu till Djurgårdshjälpen då det verkar behövas nu mer än någonsin.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Och det är..? Förutom Miiko incidenten?Jim Morrison skrev:Spelar väl ingen roll? Genom att ens ta in honom tillfälligt visar ledningen att man i princip skiter i sina fans. Dom vet precis vad han har gjort.#87 skrev:Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Re: Sv: Challe hoppar av, vem tar över?
Miiko räcker väl herregud. Behövs nåt mer?Godnoken skrev:Och det är..? Förutom Miiko incidenten?Jim Morrison skrev:Spelar väl ingen roll? Genom att ens ta in honom tillfälligt visar ledningen att man i princip skiter i sina fans. Dom vet precis vad han har gjort.#87 skrev:Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
- Jim Morrison
Räcker inte att förklara hela klacksektionen som icke-Djurgårdare?Godnoken skrev:Och det är..? Förutom Miiko incidenten?Jim Morrison skrev:Spelar väl ingen roll? Genom att ens ta in honom tillfälligt visar ledningen att man i princip skiter i sina fans. Dom vet precis vad han har gjort.#87 skrev:Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag gillar inte Djurgårdens PM. Mycket stämmer inte.
Ros på Twitter
Ros på Twitter
Har aldrig sett det som att han förklarar klacken som icke-Djurgårdare. Alls.Jim Morrison skrev:Räcker inte att förklara hela klacksektionen som icke-Djurgårdare?Godnoken skrev:Och det är..? Förutom Miiko incidenten?Jim Morrison skrev:Spelar väl ingen roll? Genom att ens ta in honom tillfälligt visar ledningen att man i princip skiter i sina fans. Dom vet precis vad han har gjort.#87 skrev:Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
Tomas Ros @Rosenrasande
Vad menar han med det? Även Niklas Jihde kommenterade det inlägget med: Föga oväntat, Johan:)
Vad menar han med det? Även Niklas Jihde kommenterade det inlägget med: Föga oväntat, Johan:)
- Jim Morrison
Bad om ursäkt "å riktiga Djurgårdares vägnar"Godnoken skrev:Har aldrig sett det som att han förklarar klacken som icke-Djurgårdare. Alls.Jim Morrison skrev:Räcker inte att förklara hela klacksektionen som icke-Djurgårdare?Godnoken skrev:Och det är..? Förutom Miiko incidenten?Jim Morrison skrev:Spelar väl ingen roll? Genom att ens ta in honom tillfälligt visar ledningen att man i princip skiter i sina fans. Dom vet precis vad han har gjort.#87 skrev:Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
Att ta en dömd sexbrottslings parti och samtidigt fördöma Djurgårdssupportrar som visat sitt avsky, bör vara tillräckligt för att aldrig låta denne ha någonting mer med Djurgårdens IF att göra.
Usch, skräms av tanken att DIF gjort detta samt att folk rättfärdigar det.
Usch, skräms av tanken att DIF gjort detta samt att folk rättfärdigar det.
Senast redigerad av Debacle den 2014-08-29 13:00:40, redigerad totalt 1 gånger.
nej han kommenterade Galenhökens kommentar om att viasats avslöjande stämde.DIFtomppa skrev:Tomas Ros @Rosenrasande
2014-04-07, vad hände?
"ursäkt å Djurgårdens sida" *******Jim Morrison skrev:Bad om ursäkt "å riktiga Djurgårdares vägnar"Godnoken skrev:Har aldrig sett det som att han förklarar klacken som icke-Djurgårdare. Alls.Jim Morrison skrev:Räcker inte att förklara hela klacksektionen som icke-Djurgårdare?Godnoken skrev:Och det är..? Förutom Miiko incidenten?Jim Morrison skrev:
Spelar väl ingen roll? Genom att ens ta in honom tillfälligt visar ledningen att man i princip skiter i sina fans. Dom vet precis vad han har gjort.
Du sitter på fel citat, tyvärr.
- Jim Morrison
Är väl i princip exakt det han menar med andra ord.Godnoken skrev:
"ursäkt å Djurgårdens sida" *******
Du sitter på fel citat, tyvärr.
- Jag har varit inne hos Miiko och tagit i hand och bett om ursäkt å Djurgårdens sida. Är det på en idrottsplan så är det idrott det handlar om. Man kan inte hålla på så. Det går inte. Var någon annanstans i världen får man hålla på så här?
"Man kan inte hålla på så, det går inte", är inte det att fördöma oss supportrar och det avsky vi visade?
"Man kan inte hålla på så, det går inte", är inte det att fördöma oss supportrar och det avsky vi visade?
Orka bli upprörd över vem som ska vara mentor till en tf. Sportchef.
Lättkränktheten...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lättkränktheten...
Sent from my iPhone using Tapatalk