Challe hoppar av, vem tar över?
Re: Challe hoppar av, vem tar över?
Jag fattar inte grejen med Putte. Varför inte bara tillsätta Stoppel och sen leta en till nästa säsong. Som också var tanken från början, en nu, sen tillsätta en till.
Jag hoppas innerligt att Ros har fel i detta. Att det är ett stort skämt.
#kräks
Jag hoppas innerligt att Ros har fel i detta. Att det är ett stort skämt.
#kräks
Anus om Putte kliver in i Djurgården
Hoppas dem visar en Twitter och Forums feed på storbild inne på mötet!
Det handlar nog snarare om att ingen ville kliva in och ta över ett färdig byggt lag inför säsongs starten helt enkelt och att K-G kliver in som SC är helt normalt när man inte har hittat en lämplig kandidat och sker dagligen inom företagsvärlden tills man hittar en ny kandidat som är lämplig, min gissning är att vi får veta runt december vem som blir ny SC.mb81 skrev:Var det helt omöjligt att få någon vettig att jobba för DIF? Står vi så lågt i kurs? Fan tom bättre att Nyman skulle få Putte-rollen!
Det var ju det här de flesta var rädda för från början; Vem fasiken vill kliva in och ta över ett färdigt lag? Som SC är det väl en självklarhet att man vill bygga laget man kommer till. Djurgården har själva satt sig i den här situationen.Tuzzen skrev:Det handlar nog snarare om att ingen ville kliva in och ta över ett färdig byggt lag inför säsongs starten helt enkelt och att K-G kliver in som SC är helt normalt när man inte har hittat en lämplig kandidat och sker dagligen inom företagsvärlden tills man hittar en ny kandidat som är lämplig, min gissning är att vi får veta runt december vem som blir ny SC.mb81 skrev:Var det helt omöjligt att få någon vettig att jobba för DIF? Står vi så lågt i kurs? Fan tom bättre att Nyman skulle få Putte-rollen!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Inte det roligaste att ta över ett färdigbyggt lag men putte... seriöst? mår illa... jag som försökte få brorsan att köpa ett säsongskort men hans avsky för putte finner ju inga gränser...
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Bra förändring tänkte jag tills Putte kom in i bilden. Avgå alla
Snälla någon
Snälla någon
säsongskort bortskänkes så länge Pedofilskyddaren är aktiv i föreningen
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
förmodligen är väl cp (Carlson Putte) först ner och ber om ursäkt till MN i höst så...
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
Så snabbt gick det för DIF att få mig tappa hela suget inför denna säsong, Ingvar "80-talet" Carlsson, fy fan så illa.
Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Precis!#87 skrev:Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
Det kommer säkert komma något intressant namn under säsongen.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Spelar väl ingen roll? Genom att ens ta in honom tillfälligt visar ledningen att man i princip skiter i sina fans. Dom vet precis vad han har gjort.#87 skrev:Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: Challe hoppar av, vem tar över?
Exakt!Jim Morrison skrev:Spelar väl ingen roll? Genom att ens ta in honom tillfälligt visar ledningen att man i princip skiter i sina fans. Dom vet precis vad han har gjort.#87 skrev:Lösningen med Putte är väl bara tillfällig, eller?
Perfekt, jag en kille från min sons skola som inte hade råd att köpa säsongsbiljett i år, så din gåva blir typ som "sponsraenjunis". Hur vill du hantera överlämningen av säsongskortet?4.9.5 skrev:säsongskort bortskänkes så länge Pedofilskyddaren är aktiv i föreningen
Håller med om att valet av Putte är illa, men min kärlek till Djurgården är större än så. Väljer att skänka 200 kr nu till Djurgårdshjälpen då det verkar behövas nu mer än någonsin.