Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
precis, håller me de 2 första...jag trodde att han skulle va grym när han kom till oss, han fick ju lira i landslaget, men det måste ha varit ett skämt.
jag tycker att Dick, Anger lr kanske Hannula om han kommer skulle vara ett bättre alternativ än dragan
jag tycker att Dick, Anger lr kanske Hannula om han kommer skulle vara ett bättre alternativ än dragan
Senast redigerad av GordoN den 2007-03-04 11:19:51, redigerad totalt 1 gånger.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 32,00.html
Stämmer det så är han inget för oss! Linus Klasen borde kunna ersätta honom.
Stämmer det så är han inget för oss! Linus Klasen borde kunna ersätta honom.
Djurgår'n tills jag dör!
Bara vi får en ersättare
Han står uppskriven som rykte på eliteprospects. Men där kan väl lite vem som helst tipsa. På samma sida står det att P.Thorsens lillbrorsa eventuellt skall till DIF. Någon som har koll på honom. 47p på 23matcher i norska ligan ser ju trevligt ut. Men hur skall man tolka detta i elitseriemått mätt?
Jag gråter inte blod. Dragan har varit en av de ojämnaste spelararna under hela säsongen. Vissa matcher har han varit riktigt framträdande men tyvärr har han alltför ofta varit osynlig.
Om det är som blaskan skriver, att han kräver stora pengar för att stanna, så är det lika bra att släppa honom. Bättre att investera dessa pengar i att få Marusak att stanna en säsong till.
Om det är som blaskan skriver, att han kräver stora pengar för att stanna, så är det lika bra att släppa honom. Bättre att investera dessa pengar i att få Marusak att stanna en säsong till.
Glömde visst källan ja...http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 32,00.html
- Remy Lebeau
Linkan sticker?
LÄste i en annan tråd att det står i expressen att Linkan inte vet var han ska spela nästa säsong. Nån som hört nåt mer?
- Remy Lebeau
Re: Linkan sticker?
Varför duger inte Silly Season tråden för att diskutera vidare i det fallet? Sluta med onödiga trådar!espen21 skrev:LÄste i en annan tråd att det står i expressen att Linkan inte vet var han ska spela nästa säsong. Nån som hört nåt mer?
- Bjurling_39