Det är ju halvt omöjligt att ta vissa på forumet här på allvar.
Vi spöade Luleå borta i en träningsmatch. Inte fan sitter Luleå och skriker att de måste värvas hejvillt och att de förlorat mot seriens strykgäng?
Vi spöade ett topp 3 lag i Schweiz. Vi torskade borta mot tjeckiska mästarna. Sparta Prag spöade Växjö borta med klara 5-2, och Växjö är en av favoriterna till att vinna SM-GULD.
Vi gjorde en bra förstaperiod där vi borde ha gjort 2 kassar. Vi drog på oss massa boxplay i andra som gjorde att vi inte kom upp i någon bra nivå 5 mot 5.
Kan folk tagga ner lite?
Och ni som skriker om att Tellqvist skall lira samtliga matcher kan ju bara gå och lägga er. Hur skall Mantas utvecklas om han inte får lira?
CHL: PSG Zlin - Djurgårdens 24/8 2014
Re: CHL: PSG Zlin - Djurgårdens 24/8 2014
Nu får man väl halva forumet efter sig men skit fan samma. Jag instämmer 100% med föregående talare... nivån och panik-doomsday-tänket på vissa är beyond patetiskt. Det är försäsong, det är 3 matcher TOTALT spelade (varav vi vunnit 2) och folk gråter som vi precis förlorat ett avgörande derby och blivit nerflyttade till Div5.
För fan, tagga lite.. det ser bra ut för att vara så tidigt på säsongen (ok, backsidan är lite svajig ännu), med en vingklippt spelarbudget, ett halvt nytt lag att spela ihop OCH en bra packe folk som saknas i varje match (är ju bara Hank-kedjan som fått en hyffsad chans att spela ihop sig lite so far).
Jag har slutat orka sitta på forumet under matcherna för jag pallar inte med alla manodepressiva inlägg, ena sekuden "woho" andra sekunder "whuää vi är sämst"... Borde vara nån form av sanity-körkort för att få skriv-rättigheter här.
Matchen tyckte jag var helt ok mot ett så pass bra lag som vi ändå mötte, det slarvas lite men det är sånt som händer på en försäsong och sånt som kommer jobbas bort mer och mer ju längre säsongen går. Samme är grym, Lauritzen är fan inte helt usel heller (var skeptisk till honom), detta kommer nog bli rätt bra till slut.
För fan, tagga lite.. det ser bra ut för att vara så tidigt på säsongen (ok, backsidan är lite svajig ännu), med en vingklippt spelarbudget, ett halvt nytt lag att spela ihop OCH en bra packe folk som saknas i varje match (är ju bara Hank-kedjan som fått en hyffsad chans att spela ihop sig lite so far).
Jag har slutat orka sitta på forumet under matcherna för jag pallar inte med alla manodepressiva inlägg, ena sekuden "woho" andra sekunder "whuää vi är sämst"... Borde vara nån form av sanity-körkort för att få skriv-rättigheter här.
Matchen tyckte jag var helt ok mot ett så pass bra lag som vi ändå mötte, det slarvas lite men det är sånt som händer på en försäsong och sånt som kommer jobbas bort mer och mer ju längre säsongen går. Samme är grym, Lauritzen är fan inte helt usel heller (var skeptisk till honom), detta kommer nog bli rätt bra till slut.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Inte för att vara den men vi har spelat 4 och vunnit 3
)))
Men jag tycker det är löjligt att typ ropa avgå... Vi gjorde en väldigt bra förstaperiod igår och med alla ordinarie spelare med i truppen så lär det bli bättre. Spelar Fernholm nästa match tro?

Men jag tycker det är löjligt att typ ropa avgå... Vi gjorde en väldigt bra förstaperiod igår och med alla ordinarie spelare med i truppen så lär det bli bättre. Spelar Fernholm nästa match tro?
Fan, vi kan ju inte förlora! Avgå Challe!
Oh wait.
Oh wait.
Ah sry, 75% vinster då och lynchstämning... jupp, man känner igen vårt forum! 
Måste säga dock att jag är lite besviken på Guter så här långt, känns helt osynlig och han borde kunna mer. Hoppas han växer fram lite ju längre försäsongen går, vi lär behöva hans målsinne.

Måste säga dock att jag är lite besviken på Guter så här långt, känns helt osynlig och han borde kunna mer. Hoppas han växer fram lite ju längre försäsongen går, vi lär behöva hans målsinne.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Guter var väldigt osynlig igår helst... Såg han inte på läktarencaptcash skrev:Ah sry, 75% vinster då och lynchstämning... jupp, man känner igen vårt forum!

Ny matchtråd!?