Djurgården biljett hjälp!
Djurgården biljett hjälp!
Killen fyller år så ska köpa djurgårds biljetter. MEN jag kan ingenting om hockey, vet inte ens när dem spelar i Sverige osv. Så vill ni hjälpa till? Det ska vara en bra match att kolla på (inte före oktober!), i Västerås eller Stockholm. Förslag på match och vart kan man köpa biljett?
Re: Djurgården biljett hjälp!
Hmm.. Västerås? Den nöten blir svår att knäcka. I övrigt finns spelschemat här på hemsidannordstrom skrev:Killen fyller år så ska köpa djurgårds biljetter. MEN jag kan ingenting om hockey, vet inte ens när dem spelar i Sverige osv. Så vill ni hjälpa till? Det ska vara en bra match att kolla på (inte före oktober!), i Västerås eller Stockholm. Förslag på match och vart kan man köpa biljett?
http://www.difhockey.se/spelschemat
Och här köper du biljetter:
http://www.difhockey.se/biljetter
Lycka till.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Har du några förslag på matcher som kan vara något extra? så jag inte råkar köpa till en som är en "självklar vinst" eller liknandeMagnutz skrev: Hmm.. Västerås? Den nöten blir svår att knäcka. I övrigt finns spelschemat här på hemsidan

Hemma mot Leksand, Frölunda eller Luleå är heta tips. Brukar vara livat.nordstrom skrev:Killen fyller år så ska köpa djurgårds biljetter. MEN jag kan ingenting om hockey, vet inte ens när dem spelar i Sverige osv. Så vill ni hjälpa till? Det ska vara en bra match att kolla på (inte före oktober!), i Västerås eller Stockholm. Förslag på match och vart kan man köpa biljett?
Är det större födelsedag är ju gräddhyllan på Hovet att rekommendera då ni kan passa på att käka lite och/eller dricka bärs och titta samtidigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
match nr 15 ( 2014-10-25. Djurgårdens IF-Luleå Hockey. Hovet ) tänkte jag nu när jag kollat runt lite och tackvare tips
Öppet biljettsläpp var 1/9 (ej medlem) släpps alla biljetter då så att man kan boka det 1/9? samt finns de någon speciell plats/sektion för djurgårds fansen? allting kanske står när man väl kan köpa biljett?
ursäkta ev dryga okunniga frågor men hellre de än att man dyker upp utan present när de gäller!

ursäkta ev dryga okunniga frågor men hellre de än att man dyker upp utan present när de gäller!
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
31 Fredag 2014-12-26 16:00 Djurgårdens IF Leksands IF Ericsson Globe
32 Söndag 2014-12-28 18:30 Djurgårdens IF Brynäs IF Ericsson Globe
Dom två matcherna är ju att rekommendera om du vill ha något extra!
32 Söndag 2014-12-28 18:30 Djurgårdens IF Brynäs IF Ericsson Globe
Dom två matcherna är ju att rekommendera om du vill ha något extra!
Re: Sv: Djurgården biljett hjälp!
mot Leksand är det ju självklara vinster så varför gå då?Praetori skrev:Hemma mot Leksand, Frölunda eller Luleå är heta tips. Brukar vara livat.nordstrom skrev:Killen fyller år så ska köpa djurgårds biljetter. MEN jag kan ingenting om hockey, vet inte ens när dem spelar i Sverige osv. Så vill ni hjälpa till? Det ska vara en bra match att kolla på (inte före oktober!), i Västerås eller Stockholm. Förslag på match och vart kan man köpa biljett?
Är det större födelsedag är ju gräddhyllan på Hovet att rekommendera då ni kan passa på att käka lite och/eller dricka bärs och titta samtidigt.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Re: Sv: Djurgården biljett hjälp!
31 Fredag 2014-12-26 16:00 Djurgårdens IF Leksands IF Ericsson GlobeMorwin skrev:mot Leksand är det ju självklara vinster så varför gå då?Praetori skrev:Hemma mot Leksand, Frölunda eller Luleå är heta tips. Brukar vara livat.nordstrom skrev:Killen fyller år så ska köpa djurgårds biljetter. MEN jag kan ingenting om hockey, vet inte ens när dem spelar i Sverige osv. Så vill ni hjälpa till? Det ska vara en bra match att kolla på (inte före oktober!), i Västerås eller Stockholm. Förslag på match och vart kan man köpa biljett?
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Kommer nog vara en helt otrolig stämning!

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Men för att vara lite mer seriös, så mellandagsmatcherna om ni vill gå detta år, annars är järnkaminernasdag att rekommendera. Spelas i början av 2015.Jepe skrev:2014-11-15 kommer bli...!
2014-04-07, vad hände?
1000 tack för all hjälp allihopa nu har jag mer koll, kmr bli toppen tack för alla tips