Skadetråden
Re: Skadetråden
Nån som vet vad som hänt med Arnesson?
Drabbats av nytt kontrakt med annan klubb?Bamsefar skrev:Nån som vet vad som hänt med Arnesson?
Arnesson kommer spela i AHL nästa år. Bostons farmarlag för att vara exakt
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Axelskadad vad jag hörtBamsefar skrev:Nån som vet vad som hänt med Arnesson?
-
Är det ngn som vet om Arnesson spelar idag? Heinerö? Andra skador?
Även om vi skulle eventuellt skulle gå upp?Sjöwall skrev:Arnesson kommer spela i AHL nästa år. Bostons farmarlag för att vara exakt
-
Är det ngn som vet om Arnesson spelar idag? Heinerö? Andra skador?
Läget i laget: Nicklas Heinerö, Philip Holm och Mattias Guter är fortsatt skadade.Desdichado skrev:Är det ngn som vet om Arnesson spelar idag? Heinerö? Andra skador?
– Det blir exakt samma lag som sist, säger Djurgårdens tränare Hans Särkijärvi.
Källa: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8677549.ab
Re: Sv: Skadetråden
Blev Tellqvist skadad igår eller varför fick Mantas spela tredje?
Re: Sv: Skadetråden
Det var planerat så sedan innan, att Mantas skulle stå sista.Sjöwall skrev:Blev Tellqvist skadad igår eller varför fick Mantas spela tredje?
Dock vet jag inte nåt om Honken
- Jim Morrison
http://www.expressen.se/sport/hockey/nh ... venskarna/
Visste inte riktigt var jag skulle lägga den här, men detta är mannen som räddat Lauritzens karriär.
Visste inte riktigt var jag skulle lägga den här, men detta är mannen som räddat Lauritzens karriär.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Även Samme var med där, kanske inte är så skadebenägen längre då?Jim Morrison skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/nh ... venskarna/

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Jim Morrison
Skadeproblemen har redan nu startat för Samme. Vilar ikväll igen mot Brynäs pga "lättare" skada. Blir nog en tung säsong för honom.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Läs facit i matchtråden.Jim Morrison skrev:Skadeproblemen har redan nu startat för Samme. Vilar ikväll igen mot Brynäs pga "lättare" skada. Blir nog en tung säsong för honom.
Född till sportchef.
- Jim Morrison
Ska man ljuga kan man lika gärna skriva "sjuk" istället för att oroa fansen.android skrev:Läs facit i matchtråden.Jim Morrison skrev:Skadeproblemen har redan nu startat för Samme. Vilar ikväll igen mot Brynäs pga "lättare" skada. Blir nog en tung säsong för honom.