CHL: PSG Zlin - Djurgårdens 24/8 2014
Re: CHL: PSG Zlin - Djurgårdens 24/8 2014
Gillar grafikbilderna på DIF-spelarna som blir utvisade. Philip Holm ser ut som en 35-femårig flintskallig trebarnsfar.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Samuelsson... jäklar vilken pass över till Lauritzen. Som förmodat kommer han bli en av dom viktigaste pusselbitarna i vårat PP denna säsong.
Nordlund som slår bort en onödig puck återigen. Han ser ut att skita på sig så fort han får pucken.
Vad gör Mantas !?
Tavla av Mantas.
Kan bli många såna om han får stå för mycket den här säsongen.
Kan bli många såna om han får stå för mycket den här säsongen.
- Jim Morrison
Skymning från två av våra spelare!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det där målet får Armalis ta på sig. Han är inte skymd och släpper den mellan benskydden. Inte bra.
Den där ska Mantas ta alla dar i veckan, svårt att se om Hank är i vägen, men tycker ändå Mantas får ta på sig det där målet.
Tycker du? Jag tyckte det såg ut som fritt synfält. Men du har säkert rätt.Jim Morrison skrev:Skymning från två av våra spelare!
Tycker annars alla ser ut som om de har kycklingdräkter på sig. Herregud vilka vidrigt fula tröjor.pulverapa skrev:Gillar grafikbilderna på DIF-spelarna som blir utvisade. Philip Holm ser ut som en 35-femårig flintskallig trebarnsfar.
Brunkarkedjan lika bra som alltid, riktiga energitjuvar från motståndarna.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Såg jag nyss Ahlén som var 7 m efter åka ikapp en utav deras backar?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Re: Sv: CHL: PSG Zlin - Djurgårdens 24/8 2014
Kolla Ahléns åkning runt 12e minuten. Om du inte såg så är det värt att spola tillbaka. Såg ut som Sörensen.pulverapa skrev:Mikael Ahlén bättre än Samuelsson på skridskorna??? Haha okej.ciirree skrev:Jag trodde du skojade.pulverapa skrev:De flesta i truppen är sämre på skridskorna än Micke Sameulsson. De som är bättre är kanske Sörensen, Falk, Alvarez ?ciirree skrev:Tekniken är det väl inget fel på men ack så seg. Klagar inte dock. Tror inte ens han behöver vara snabb om han ska spela såhär.pulverapa skrev: Mikael Samuelsson är en ypperlig skridskoåkare.
Ge dig nu, till och med Hank och Ahlen är bättre på grillorna.
Kanske inte förra säsongen men Hank och Ahlén 2.0 som man ser dem nu
Notera igen att jag inte säger något om Sammes teknik. Menade snabbheten.
Senast redigerad av ciirree den 2014-08-24 17:12:08, redigerad totalt 1 gånger.