CHL: Djurgårdens IF - Fribourg-Gottéron 08/21 2014
Re: CHL: Djurgårdens IF - Fribourg-Gottéron 08/21 2014
Tack Axel, ska testa det!
http://www.svtplay.se/video/2244291/ish ... n-fribourg
5 timmar och 10 minuter tills nedsläpp! Underbart!
5 timmar och 10 minuter tills nedsläpp! Underbart!

Sören hänger 2, Hank 1 och Guter 2. Tellan spikar igen. Så.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kom igen nu vart är laguppställningen. Smått irriterad.
Upp med laguppställningen nu cirre! för satan
Vilken otroligt skön känsla det är att äntligen få sätta sig på bussen på väg till Hovet igen! Jag har i princip bara tittat på klockan sedan lunch, och nu ska det bli så jävla skönt att få ta sig in på Hovet och bara sjunga SFGD för fulla muggar igen.
Nu räcker det med sol, bad och grillning, ge mig en regning novembertisdag och DIF!
Nu räcker det med sol, bad och grillning, ge mig en regning novembertisdag och DIF!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Re: Sv: CHL: Djurgårdens IF - Fribourg-Gottéron 08/21 2014
Ja jag får väl köra min egen och chansa på att det är den DIF kör eftersom dem inte lägger upp sin:Celes skrev:Upp med laguppställningen nu cirre! för satan
Sörensen-Trukhno-Alvarez
Samuelsson-Jocke E-Lauritzen
Guter-Ljungh-Saviano
Hank-Honken-Ahlen
Extra; Rundqvist (Heinerö inte ombytt)
Ferna-Deilert
Nordlund-Englund
Norell-Högström
Holm-Arnesson
Extra: Falk
- Jim Morrison
Fernholm sliten. Trukhno alla papper ej klara?! Den måste dom utveckla...
Ros Twitter.
Ros Twitter.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Riktigt trist, var sjukt sugen på se linan med trucken, alvarez och sörensen
Sliten redan? Bådar gott.Jim Morrison skrev:Fernholm sliten. Trukhno alla papper ej klara?! Den måste dom utveckla...
Ros Twitter.
Men asså man får väl inte ens spela träningsmatch om alla papper inte var klara?
Senast redigerad av ciirree den 2014-08-21 18:27:26, redigerad totalt 1 gånger.
Hahaha.Jim Morrison skrev:Fernholm sliten. Trukhno alla papper ej klara?! Den måste dom utveckla...
Ros Twitter.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Jim Morrison
Förstår inte hur en halvdansk som spelat senaste två säsongerna i Sverige kan ha immigrationsproblem?ciirree skrev:Sliten redan? Bådar gott.Jim Morrison skrev:Fernholm sliten. Trukhno alla papper ej klara?! Den måste dom utveckla...
Ros Twitter.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nej den var ju väldigt knepig.Jim Morrison skrev:Förstår inte hur en halvdansk som spelat senaste två säsongerna i Sverige kan ha immigrationsproblem?ciirree skrev:Sliten redan? Bådar gott.Jim Morrison skrev:Fernholm sliten. Trukhno alla papper ej klara?! Den måste dom utveckla...
Ros Twitter.
Haha, bästa på länge xDSkidlöparn skrev:VPN, har ingen aning om vad det är, men det verkar ju vara guds gåva till mänskligheten!MarcusDaze skrev:VPN, vet inte hur det fungerar eller något men det ska gå med VPN har jag hört :pCeles skrev:Men RØV! Kan inte se matchen i Norge....får væl åka øver till Strømstad eller nåt
VPN är en krypterad tunnel som man primärt använder på företag mellan klient och server för att användare ska kunna sitta hemma/på café när de hanterar företagskänslig information på ett säkert sätt.
Antingen kan man köra splittad trafik för att du bara ska belasta servern när du hämtar/skriver data till den och inte när du tex öppnar en flik och surfar på Aftonbladet.
Den andra varianten som tjänar dig i det här avseendet använder servern vid all trafik oavsett destination vilket innebär att din norska/amerikanska eller whatever ip-adress maskeras. SVT ser bara ser din svenska servers adress och låter dig passera.
Pisse-cake
- Jim Morrison

Haha, FY fan.