Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
- Jim Morrison
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Folk får inte glömma att dom första kedjorna är sällan dom som det verkligen blir under säsongen. Ingen som minns Guter-Eriksson-Sörensen på försäsongen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
jo Rosen och den fruktade G-E-S kedjanJim Morrison skrev:Folk får inte glömma att dom första kedjorna är sällan dom som det verkligen blir under säsongen. Ingen som minns Guter-Eriksson-Sörensen på försäsongen?
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Du har rätt. Det kan ju komma att ändras.Jim Morrison skrev:Folk får inte glömma att dom första kedjorna är sällan dom som det verkligen blir under säsongen. Ingen som minns Guter-Eriksson-Sörensen på försäsongen?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Man fruktar ju även att den kedjan kan bli den nya Carlsson-Almtorp-Tjärnqvist kedjan som aldrig bryts upp utan likt en återkommande mardröm får spela ihop i PP hela säsongen...Jim Morrison skrev:Folk får inte glömma att dom första kedjorna är sällan dom som det verkligen blir under säsongen. Ingen som minns Guter-Eriksson-Sörensen på försäsongen?

Expert.
http://www.hockeysverige.se/2014/08/19/ ... e-i-ligan/
Jokerit kommer ev inte få låna ut spelare som inte platsar i deras KHL trupp, till finska ligan.
Helst vill man väl ha spelare över en hel sesse men kanske skulle vara aktuellt över JVM eller skador?
Jokerit kommer ev inte få låna ut spelare som inte platsar i deras KHL trupp, till finska ligan.
Helst vill man väl ha spelare över en hel sesse men kanske skulle vara aktuellt över JVM eller skador?
Nyström lånas ut till Timrå enligt galenhöken!
Bra val. Var lite där ett tag att man skulle ge Nyström chansen ist för Heineröbastis7 skrev:Nyström lånas ut till Timrå enligt galenhöken!
Det gäller 2 matcher till och börja med, enligt galenhöken.ciirree skrev:Bra val. Var lite där ett tag att man skulle ge Nyström chansen ist för Heineröbastis7 skrev:Nyström lånas ut till Timrå enligt galenhöken!
7/4-2014
Såg de också.Tobbe350 skrev:Det gäller 2 matcher till och börja med, enligt galenhöken.ciirree skrev:Bra val. Var lite där ett tag att man skulle ge Nyström chansen ist för Heineröbastis7 skrev:Nyström lånas ut till Timrå enligt galenhöken!
"Tack för infon. Jag vet att Dif inte varit riktigt nöjda med Nyström" skrivet av Sportbladet i liveupdateringen ang utlåningen
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bara man läser de där namnen igen så tappar man ju livsgnistan.SirDIFalot skrev:Man fruktar ju även att den kedjan kan bli den nya Carlsson-Almtorp-Tjärnqvist kedjan som aldrig bryts upp utan likt en återkommande mardröm får spela ihop i PP hela säsongen...Jim Morrison skrev:Folk får inte glömma att dom första kedjorna är sällan dom som det verkligen blir under säsongen. Ingen som minns Guter-Eriksson-Sörensen på försäsongen?
Ni som såg matchen igår, känns behovet av en till center större eller mindre än man trodde?
Känns som om att vi skulle behöva en stor, defensiv back. Nu spelade ju förvisso inte Fernholm men ändå.Malto skrev:Ni som såg matchen igår, känns behovet av en till center större eller mindre än man trodde?
Det har jag hävdat hela sommaren.Axel_K skrev:Känns som om att vi skulle behöva en stor, defensiv back. Nu spelade ju förvisso inte Fernholm men ändå.Malto skrev:Ni som såg matchen igår, känns behovet av en till center större eller mindre än man trodde?
Dock vet jag inte om stor är nödvändig men en fysiskt stark defensiv back som gärna får vara bra på rören. En Micke Magnusson typ helt enkelt.
räcker inte twintowers?Kall-El skrev:Det har jag hävdat hela sommaren.Axel_K skrev:Känns som om att vi skulle behöva en stor, defensiv back. Nu spelade ju förvisso inte Fernholm men ändå.Malto skrev:Ni som såg matchen igår, känns behovet av en till center större eller mindre än man trodde?
Dock vet jag inte om stor är nödvändig men en fysiskt stark defensiv back som gärna får vara bra på rören. En Micke Magnusson typ helt enkelt.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05