sm910 skrev:Nu ligger ju våran på hemsidan. Vi kom väl undan hyfsat billigt jämfört med en del andra lag, men den är ändå rent gräslig ju. Hur de tyska strutsarna tänkte är bortom mitt förstånd, förstör varenda tröja ju och drar ett löjets skimmer över turneringen.
Håller med. Jämför man alla andra så har vi den minst gräsligaste.
Jag tycker detta är fult. Men att ha en Top Scorer tröja i varje lag är ännu fjolligare, den ser ännu gräsligare ut.
För er som inte vet. Här är en artikel om Top Scorer tröja och hur den såg ut i Schweiziska ligan. CRAMO tröjan som kommer bäras i CHL finns längst ner i artiklen.
ciirree skrev:För er som inte vet. Här är en artikel om Top Scorer tröja och hur den såg ut i Schweiziska ligan. CRAMO tröjan som kommer bäras i CHL finns längst ner i artiklen.
ciirree skrev:För er som inte vet. Här är en artikel om Top Scorer tröja och hur den såg ut i Schweiziska ligan. CRAMO tröjan som kommer bäras i CHL finns längst ner i artiklen.
Axel_K skrev:Så ni tycker att tröjan är ful även bortsett från vänstra ärmen?
Hade varit snyggt om namn, siffror och skölden vore broderat. Nu ser det ut som en replica. Det är liksom bara 1 lager. Då blir den automatiskt fulare i mitt tycke.
Så svt play sänder våra inledande matcher. Någon som vet om det går att se de utomlands utan vpn? Skulle suga att kämpa med att hitta nog bra internet här för att sedan ändå inte kunna se de :/
Alberget4A skrev:Så svt play sänder våra inledande matcher. Någon som vet om det går att se de utomlands utan vpn? Skulle suga att kämpa med att hitta nog bra internet här för att sedan ändå inte kunna se de :/
Jag har ytterst svårt att tro att SVT köpt rättigheterna till CHL för det landet du befinner dig i.
VPN lär helt klart behövas.