Matchtröja 14/15 - Vad tycker fansen?
Re: Matchtröja 14/15 - Vad tycker fansen?
Jag har en idé hur vi kan få in pengar snabbt i föreningen.
Stockholms Stad köper namnrättigheterna för 10 miljoner till Hovet och döper om den till Hovet. På så vis kan DIF och Aik få dela på den summan. Tror inte någon stockholmare skulle bli arg för det...
Stockholms Stad köper namnrättigheterna för 10 miljoner till Hovet och döper om den till Hovet. På så vis kan DIF och Aik få dela på den summan. Tror inte någon stockholmare skulle bli arg för det...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Designen på de nya CHL-tröjorna ser ju ljusår snyggare ut än de ordinarie ställen. Varför gjorde man inte detta från början?
Dock så förstår jag inte grejen med den enorma reklamblaffan med något konstigt företag?
Dock så förstår jag inte grejen med den enorma reklamblaffan med något konstigt företag?
Jag ser ett mönster...
Tröjorna är enhetliga för samtliga CHL-lag, helt enkelt använder sig CHL av Warrior (tröjmärket) som sponsor. "Reklamblaffan" är också en av huvudsponsorerna.
Re: Sv: Matchtröja 14/15 - Vad tycker fansen?
Jag tycker utförandet är skitfult. Det ser ut som en replica när emblemet inte ens är broderat. Nej usch.HomeOfSvenTumba skrev:Designen på de nya CHL-tröjorna ser ju ljusår snyggare ut än de ordinarie ställen. Varför gjorde man inte detta från början?
Våran modell utan den stora röda sponsorn på armen hade varit skitsnygg dock, om emblem, siffror och namn varit broderat.
Gillar blåa färgen på tröjan.
- John Terry
- Djurgården Hockey
Om man bortser från den röda ärmen så tycker jag CHL-tröjan var snygg.

Satan i helvete vad snygg den är! Retro snygg! Den vi har i SHL ser ut som skit i jämförelse med den.
Undrar hur CHL-bortastället ser ut? Hoppas CHL-tröjorna går att köpa!
Håller helt med Ciirree att vårt fina emblem på CHL-tröjan skulle helt klart varit broderat.
- Jim Morrison
Haha skojar ni? Tycker det ser ut som en leksakströja.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag tycker CHL tröjan med färgerna på den nya tröjan hade varit toppklass, sen som sagt med broderade områden som jag sa innan. Skölden är ju stor och mäktig på CHL tröjan.
Jisses vilken ful tröja. Ser ut som en jävla blåbärskräkning. Fruktansvärt fult utan broderad logga.
Tacka fan för att det bara är en CHL-tröja....
Tacka fan för att det bara är en CHL-tröja....
- Andy
- Säsongskort: Ja
Jag gillar CHL tröjan. Snygg design och snygga färger. Hade dock gärna sett skölden i brodyr och att man tagit bort den röda ärmen.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Det här med brodyren gör jävligt mycket. Har köpt ett antal NBA linnen exempelvis. Värdelöst att köpa fula replicor. Måste vara broderat.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Blå och inte nästintill svart!
STOR SKÖLD istället för liten med krans runt!
Enda minuset är förstås den röda armen.
Skulle tusen gånger hellre tagit den här tröjan istället för den vi kommer ha i serien.
STOR SKÖLD istället för liten med krans runt!
Enda minuset är förstås den röda armen.
Skulle tusen gånger hellre tagit den här tröjan istället för den vi kommer ha i serien.
Expert.
det här skulle fan vara min drömtröja, hatar när det är så jävla mycket krimskrams Blått är DIF, DIF är blå, så jävla enkelt

Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- MarcusDaze
Håller med Jim där.. Jag gillar dessutom våran SHL tröja väldigt mycket, den blir snyggare varje gång jag ser den!Jim Morrison skrev:Haha skojar ni? Tycker det ser ut som en leksakströja.