Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Ja, men chansen att vi landar honom är ytterst minimal.
Om nu Ahnelöv var "klar" för oss så skulle jag klassa Zackrisson som "väldigt avlägset aktuell" 

Jag är inte arg, och inte besviken.
- Jim Morrison
Speciellt inte när en Expressenskribent propagerar för att Zackrisson ska välja Frölunda istället och att han minsann ska kontakta Lechtaler
http://bloggar.expressen.se/snackamedle ... ll-patrik/

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Av de två tar jag ju mycket hellre "Hey Hey". Fatta kryddan att se matcherna, till och med vaxjö borta i lunket blir man ju klistrad bakom tv:n.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
ja han skriver ju för "GT" så det är väl rimligt....Jim Morrison skrev:Speciellt inte när en Expressenskribent propagerar för att Zackrisson ska välja Frölunda istället och att han minsann ska kontakta Lechtaler![]()
Tror det är större chans att vi signar Murray än Zackrisson. Tror tyvärr att pengarna lockar för mycket i just det fallet och att han därför hamnar i typ HV om han väljer Sverige.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- Jim Morrison
Våra riktigt bra juniorbackar har redan svårt att ta plats som det är.David1891 skrev:Tror det är större chans att vi signar Murray än Zackrisson. Tror tyvärr att pengarna lockar för mycket i just det fallet och att han därför hamnar i typ HV om han väljer Sverige.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Dessutom sa Challe att den va full. Men han gav en liten hint om en till Forward när reportern frågade.Jim Morrison skrev:Våra riktigt bra juniorbackar har redan svårt att ta plats som det är.David1891 skrev:Tror det är större chans att vi signar Murray än Zackrisson. Tror tyvärr att pengarna lockar för mycket i just det fallet och att han därför hamnar i typ HV om han väljer Sverige.
David1891 skrev:Tror det är större chans att vi signar Murray än Zackrisson. Tror tyvärr att pengarna lockar för mycket i just det fallet och att han därför hamnar i typ HV om han väljer Sverige.
Hv lär lägga fullt fokus på Tedenby och Nylandr jr. Tror Sthlm lockar Zacke mer än pengar (om det bli Sverige så att säga) men han väntar ju på KHL-klubbar och går la troligtvis till nån sån klubb.
Silly: Ex-djurgårdaren Mike Zigomanis blickar åter mot Sverige?
Ingen aning vad det är för luffarblogg, men känns ju betydligt mer realistiskt än Zackrisson.
Ingen aning vad det är för luffarblogg, men känns ju betydligt mer realistiskt än Zackrisson.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns som en mycket onödig värvning då vi redan har Jocke som kan stå för defensiv smartness och teka.Salas skrev:Silly: Ex-djurgårdaren Mike Zigomanis blickar åter mot Sverige?
Ser hellre en producerande center om vi nu ska ta in någon mer.
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Finns det ens på världskartan att Murray kommer hem till DIF?
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Självklart.Hajduk skrev:Finns det ens på världskartan att Murray kommer hem till DIF?
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hej MB! Jag glömde svara igår, men ryktet var seriöst då det har sin grund i både spelare och personal... Jag fick lite senare dock indikationer på att det kanske inte var purfärskt och då känns det väl som att man ändå får ta det med en nypa salt.mb81 skrev:Något konkret eller bara spekulationer?SkönaDjurgårn skrev:Full trupp säger Säcken - jag anar annat! Hey Hey..........
Dogge skulle ju vara roligt men skulle kännas som en Samuelsson-värvning. Det enda som kan vara aktuellt är en förstacenter. Lägg pengarna där istället. Då får någon av Trucken eller Ljungh gå ut på kanten. Känns fullsmockat överallt.
Jag tror iof att man skulle göra plats för Dogge men samtidigt känns det som att backsidan verkligen är jättefull och andra positioner prioriteras som nämns i inläggen här ovan. Jaja, så var det med det!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vilken plats skulle Dogge ta? Då tycker jag det är minst en av våra backtalanger som inte får en ärlig chans om han ska in och ta tunga minuter. Tycker nästan redan vi har någon gubbe för mycket där.
Expert.