Ska efter några år med sittplatsbiljetter flytta till klacken på hockeymatcherna.
Har aldrig stått i klacken i hockeyn, är platserna onumrerade som i fotbollen?
adrmag96 skrev:Ska efter några år med sittplatsbiljetter flytta till klacken på hockeymatcherna.
Har aldrig stått i klacken i hockeyn, är platserna onumrerade som i fotbollen?
Samma här faktiskt, blir säsongare i klacken för första gången. Och ja det är onumrerat.
I mailwt från Jesper så finns en länk så att man kan boka det! Tusenlapp för alla bortamatcher är inte illa och jag hoppas att DIF får en viss % av detta ifall det är många som tecknar det!
Axel_K skrev:I mailwt från Jesper så finns en länk så att man kan boka det! Tusenlapp för alla bortamatcher är inte illa och jag hoppas att DIF får en viss % av detta ifall det är många som tecknar det!
Aha. Fan va bra för alla er som bor i Stockholm och går på hemmamatchern live. Cudos till Cmore och DIF.
Otroligt bra gjort av de inblandade, respekt till er!
Jag tror inte det finns till de andra lagens bortamatcher. Inte till detta pris iallafall!
Jag undrar dock ifall det är via cmore play (om det nu heter så, hehe) eller via tv! Vore ju grymt ifall det fanns en kanal som hette "Cmore DIF" där man kan sw alla hemma-och bortamatcher i fotboll och hockey samt "Cmore DIF Play" som samarbetar med DIFtv!
Nästa mål för DIF att fixa? Vore ju ett steg i rätt riktning när det kommer till eget TV-avtal!
Egentligen mer en hypotes än en fråga: Är "Mäklaren" och "Anteckningsblock" samma fysiska person?
Detta har gnagt i huvudet under en tid, och eskalerat nu under semestern. Jag tror att det är så. Båda nicken skriver ganska "utbildat" och ligger på typ samma höga nivå tekniskt såväl som grammatiskt, men med lite olika inriktning och profil på innehåll.
Vill passa på att poängtera att jag inte lägger någon värdering i huruvida så är fallet -- jag läser båda karaktärernas inlägg och ger egentligen blanka fan i vilken fysisk person som ligger bakom.